bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Råder folk til å huske de 3 gylne T'er, Ting Tar Tid. Spesielt når man har tusenvis av småting som skal gjøres for å få forumet opp å gå. Have faith in TSP and TSP will have faith in you. God that sounded awfull. Endret 6. februar 2009 av bear^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er ikke noe som haster, og ta den tiden dere trenger. Satser ialelfall på et oransje gamer.no skin, og hvorfor ikke ta logoen på "gamer.no" siden som logo ved skate merket (ip.board) . Syntes den er knallfin jeg! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har ikke sett noen kunngjøring. Men slik som jeg ser det er det jo nå er gjennomgående forventning blandt brukerne at forumet skal få sitt eget skin. Dermed kommer det nok på plass, før eller siden... Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Synes dette burde stå veldig langt oppe på todo-lista! Ser for meg den samme headeren som på forsida. Da er det lett å både gå til fremsida og til forumet. Skal du til forumet, klikker du på "Forumet". Skal du til forsida, trykker du et annet sted Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Eget Gamer skin hadde jo vært fantastisk. Håper dere får på plass det etterhvert. Men for all del, ta den tiden dere trenger. Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For meg spiller det ingen trille hvilken logo som ligger øverst på forumet... men når jeg klikker den forventer jeg å havne på hovedsiden til gamer.no. Er virkelig ikke noe problem å ender banneren eller linken bak, så det burde vært gjort fra dag 1! En ide kunne være å legge hele forumet i en "wrapper" under hovedsiden, slik at det blir enklere å navigere mellom forumet og nyhetssiden. Lenke til kommentar
romanc Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke sett noen kunngjøring. Men slik som jeg ser det er det jo nå er gjennomgående forventning blandt brukerne at forumet skal få sitt eget skin. Dermed kommer det nok på plass, før eller siden... Sant nok, ikke en formell kunngjøring; var vel litt rask. Men dette var postet av en moderator i tråden om nye retningslinjer: Maks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign. Forløplig er det Invision Powerboards standardskin. Altså IP.Board Pro. Men jeg regner med at et eget gamer.no-skin er under utvikling. Så når den tid kommer blir dette spesifisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg