LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mulig å få på plass en Gamer.no logo på toppen av forumet? Alt hadde sett mye stiligere ut da Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Samt at den linker tilbake til gamer.no? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er ganske så overbevist om at det kommer snart. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er nok ikke veldig aktuelt å få inn skikkelig like før jeg skal legge meg, men jeg la inn lenke til forsiden av Gamer.no under headeren om dere ser nøye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takker. Den får duge enn så lenge. Du har sikkert mnok å gjøre på hehe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Er nok ikke veldig aktuelt å få inn skikkelig like før jeg skal legge meg, men jeg la inn lenke til forsiden av Gamer.no under headeren om dere ser nøye. Du får en travel dag i morgen. Hur hur. Endret 3. februar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette står på blokka, naturligvis. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er nok ikke veldig aktuelt å få inn skikkelig like før jeg skal legge meg, men jeg la inn lenke til forsiden av Gamer.no under headeren om dere ser nøye. Takk, følte at jeg hadde kommet meg i en blindvei... det var link fra gamer.no til forum.gamer.no, men fant liksom ikke veien tilbake. Å faktisk skrive inn adressen er jo slitsomt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, skikkelig stress å bevege fingerne noen stakkars sekunder over tastaturet liksom. Er det snakk om bare Gamer-logoen, altså bare G-en, eller både G-en og "Gamer.no" fonten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det ER stress. Noen ganger når man ligger i senga sent på natten så innebærer det at man må skifte stilling. Av og til så sitter jeg bare med musa og kikker rundt og har lagt tastaturet vekk tilogmed. Tenk på all energien jeg sparer over et helt år ved å slippe å ta opp tastaturet fra gulvet ved siden av senga. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wow... rutinert latskap. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er bedre om forum headeren linker til forum index som den gjør nå. Trykker alltid der for å komme til forumets hovedside Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det ER stress. Noen ganger når man ligger i senga sent på natten så innebærer det at man må skifte stilling. Av og til så sitter jeg bare med musa og kikker rundt og har lagt tastaturet vekk tilogmed. Tenk på all energien jeg sparer over et helt år ved å slippe å ta opp tastaturet fra gulvet ved siden av senga.Start - Alle programmer - Tilbehør - Tilgjengelighet - Skjermtastatur. Problem solved. (fritt oversatt fra engelsk windows XP) Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Regner med slikt kommer på plass med et eget gamer.no utseende på plass. Selv kunne jeg ønsket meg en enkel funksjonalitet til å komme meg fort til gamer.no hovedsiden, og komme meg fort til forumets hovedside. Om det lar seg gjøre naturligvis. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Håper dette snart er på toppen av todo-listen og kommer på plass, har virkelig ikke sansen for standard IPB/IPBP-skins. Håper også at det ikke blir like mye "luft/tomrom" over logoen i banneret som på selve gamer.no, synes det tar for mye plass. Endret 4. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det så gale at de ikke har alt på plass ved første omgang? Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis det var siktet til meg: Nei? Jeg sier da at jeg håper det snart er på toppen av todo-listen, fordi jeg er klar over at de har mye å gjøre. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan jo også bytte ut hele IPB headeren med headeren fra forsiden av gamer.no Burde også endre fargeoppsettet slik at forumet bærer samme stil som forsiden! Lenke til kommentar
romanc Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De har jo annonsert at de utvikler et Gamer.no skin til forumet. Regner med at det meste kommer på plass der. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De har jo annonsert at de utvikler et Gamer.no skin til forumet. Regner med at det meste kommer på plass der. Har de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg