Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Driver og spiller Baldurs Gate 2 for tida, og har småforelsket meg litt i Jaheira Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Endret 20. februar 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sylvia Christel fra No More Heroes (Wii) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Mange gode forslag her, men jeg falt helt for Zoë Castillo da jeg spilte Drømmefall: Endret 21. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sekundert! Ingen måler seg mot Tifa. Eller jo... kanskje noen andre FF-jenter også. Men hun er på toppen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tifa Lockhart troner lett over alle andre heltinner jeg har sett i andre spill. Hun er smart, besluttsom og kan virkelig slå fra seg. I tillegg er hun jo nydelig å se på, og det er aldri et negativt punkt for en nerd i et mørkt rom med skjermen sin. Kanskje vi skulle fått opp en poll her etterhvert som flere kandidater kommer frem, så kan vi ha en poll om hvilken spillbabe som er den beste/heiteste her på forumet også. Var en på diskusjon.no, men dette er jo tross alt ikke diskusjon.no. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tifa Lockhart troner lett over alle andre heltinner jeg har sett i andre spill. Hun er smart, besluttsom og kan virkelig slå fra seg.I tillegg er hun jo nydelig å se på, og det er aldri et negativt punkt for en nerd i et mørkt rom med skjermen sin. Kanskje vi skulle fått opp en poll her etterhvert som flere kandidater kommer frem, så kan vi ha en poll om hvilken spillbabe som er den beste/heiteste her på forumet også. Var en på diskusjon.no, men dette er jo tross alt ikke diskusjon.no. Altså... hvilket jentemedlem her på forumet som er penest? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tifa Lockhart troner lett over alle andre heltinner jeg har sett i andre spill. Hun er smart, besluttsom og kan virkelig slå fra seg.I tillegg er hun jo nydelig å se på, og det er aldri et negativt punkt for en nerd i et mørkt rom med skjermen sin. Kanskje vi skulle fått opp en poll her etterhvert som flere kandidater kommer frem, så kan vi ha en poll om hvilken spillbabe som er den beste/heiteste her på forumet også. Var en på diskusjon.no, men dette er jo tross alt ikke diskusjon.no. Altså... hvilket jentemedlem her på forumet som er penest? Er det andre jenter her en eplefe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ehtram og aneHD er jo iallefall to til Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Lulu fra FF10, kløft! Et litt mer 'pg13': Skjul Endret 12. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har jo for eksempel: Riku fra FFX Tifa fra FF VII Lenke til kommentar
@NdRiLz@ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) What? Ingen Samus enda? Endret 29. august 2010 av @NdRiLz@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå