Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at jeg skal prøve å få limited collectors edition, jeg vet at jeg kommer til å digge spillet :p jeg hadde jo elsket det om det bare var en kopi av enern men med en annen fyr. (nei, jeg mener det ikke 100% seriøst, jeg vil jo ha mer, men jeg elsket enern!)

 

vinteren 2009 er jo ikke så lenge til da, pokker gleder meg allerede.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Syntes det var moro å ha flagg /viewpoints å jakte på for å utforske alt, men det var så forbannet lite å gjøre mens man gjorde det. Men hadde det ikke vært for dem og Templar Knights hadde jeg ikke spilt det halvparten så mye. :)

Ja, jeg synes det var kult å prøve å finne alle viewpointsa. Noe som dog var litt skipt var at det var alt for lett å løpe ifra vaktene + alle hadde jo samme animasjoner som Altaïr. kommer fortsatt ikke over han sivile fyren som plutselig sto oppe en fåntene på den måten altaïr står på. eller når vaktene hoppet fra tak til tak og var like akrobatiske tom Altaïr

Lenke til kommentar
Ja, det er ganske rart.. Vanlige vakter er like gode til å klatre som den beste snikmorderen i hele landet. Noe stemmer ikke helt!

for ikke å si sivile. Var en sivil som hang seg opp hos meg, så han håppet jo opp og tok tak i en sånn stang som står ut av veggen, så snurra han rundt en runde før han ble hengene stille nedover. bare helt ut av ingenting.

Lenke til kommentar
Kjøper ikke dette på release, aldri, venter heller til folk er ferdige, og kan si meg om det er noe gøy etter historien.

Uansett hvor mye folk klagde på repetitivt gameplay, og uansett hvor enig jeg er i det. så har jeg nå kjøpt meg spillet på nytt. Det er rett og slitt dritdigg å krabbe rundt i fortidens storbyer. Erte på seg små sinnatagger å dra dem med på en liten løpetur over hustakene. Og når jeg er lei, hva gjør jeg da? Smeller dem ned fra taket vel.

 

SÅ, jo. Jeg kjøper AC2 på launch ^_^

 

Denne har helt sikkert blitt postet før, men anyway, dette syntes jeg ikke så spennende ut.

Linket til selva artikkelen i tråden her ;)

Og på bilder ser ikke Super Mario noe gøy ut det heller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Likte ikke helt omgivelsene i AC1, joda de er fine, kjempefine, men jeg er mer fan av dagens (Ala Mirrors edge). Derfor, syntes jeg ikke det så så kult ut.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli litt meh. Vil jeg ha Street Fighter Creed så... nei vent, jeg vil ikke ha det. Halve poenget er vel å være en assassin - å holde seg borte og jobbe i det skjulte og med de bildene vi har fått se foreløpig er det ikke mye som tyder på at ett av de tingene som var moro i AC er der fortsatt. Jaja.

Lenke til kommentar

Utifra det vi har fått vite er jo alt det på plass fremdeles, men med en god del ekstra i tillegg. Ble du aldri frustrert over å ikke kunne bruke fiendens våpen f.eks i AC? Eller hva med at alle fiende klatret etter deg opp på tak. Var ikke det frustrerende? Jeg gleder meg til å svømme innpå offeret mitt, stjele vakten hans sitt våpen og drepe han med vakten sitt sverd.

 

For ikke å snakke om å assassinate folk rett fra luften Husk at de ikke har sagt at de har tatt ut noe som helst annet enn Eavesdropping og den andre passive saken. Ingenting annet er borte såvidt vi vet, men masse blir lagt til. Muligheter er aldri en stygg bil.

Lenke til kommentar

Nei, jeg var ganske fornøyd med at jeg ikke kunne det faktisk. Endelig noen som turte å lage en ren snikebasis av spillet sitt og holde seg til det, uten å trenge å måtte lage et lass med muligheter for hvordan du skulle tre frem, utover det å planlegge litt i forkant. Du trengte jo aldri noe annet enn de våpnene du hadde, så hvorfor skulle du ønske å få noe annet? Dessuten er jo noe av poenget å unngå å sloss, derfor trenger du ikke våpen i det hele tatt.

 

Jeg gleder meg til å dukke opp fra ingen steder og forsvinne like raskt - lik en assassin, ikke funke som noen drapsmaskin som bare kan pløye seg frem for å knerte hvem det nå er jeg skal knerte.

 

At de har tatt ut de oppdragene hvor man skulle være lommetyv og sniklytte på samtaler syns jeg er trist, og tolker det også som et symbol på at AC 2 blir mer actionorientert. Nå har de tatt vekk noe av det som ga deg minst å gjøre, selv om det funket på en utmerket måte.

 

Å knerte en fyr fra luften hadde du jo muligheten til i AC, knivene var utrolig gode våpen. Vil jeg leke Batman (og fuglene vet at dèt gjør jeg) så spiller jeg heller et Batman-spill.

 

Muligheter er aldri dumt, men hvorfor skal jeg få klemt de samme mulighetene ned i halsen gjennom enda et spill som i utgangspunktet funket utmerket på akkurat dette de nå har tatt vekk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...