Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp runna spillet. Men jeg forstår ikke helt hva som skjer på slutten her. Jeg har ikke spilt 1ern, og har hadde\har tenkt å spille enert etterpå, men siden mange sier at det er er et MYE dårlige spill, så veit jeg ikke... Men hva er det som egentlig skjer ?

Det som skjer at det kommer en etterfølger. Hadde vært greit å ha gjennomført 1ern, siden det blir brukt mye stoff fra 1ern i 2ern.

Lenke til kommentar

mHM, tenkte meg det. Tror jeg skal spille enern, håper det ikke er såå dårlig som alle sier det. Altså vis man skal sammenligne det med 2ern.

PS: Er det bare meg, eller fikk Ezio skjegg etter at han ble "profet" ?:p

Noen sier det er dårlig, noen sier det er bra. Det var et elsk-og-hat spill da det kom, og selv om det er en konsensus om at 2'ern er langt bedre enn 1'ern, er 1'ern veldig bra, men du vil oppleve at det er mye repetisjon og ting du fort kan bli litt lei av. Men selve gameplayet er fantastisk, grafikken er pen, du blir glad i karakteren du spiller, og spillet er imponerende på flere områder. Du burde garantert spille det, men du kommer nok til å synes det er litt dårlig siden du har spilt 2'ern.

Lenke til kommentar

Selv fant jeg eneren bedre på mange punkter - rett nok repeterende, men jeg likte den generelle historien og måten den ble fortalt på mye bedre enn i nummer 2. Dessuten mener jeg Altaïr er en bedre karakter enn Ezio, fordi han var litt mer "hemmelig".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ezio ble jo eldre ettersom historien foregikk. Husker ikke hvor mange år det gikk fra begynnelsen på spillet til slutten, men han er vel rundt 20 når det starter og rundt 30 når spillet slutter gjetter jeg på.

spillet foregår faktisk over 22år. Litt merkelig at ingen av karakterene rundt han blir eldre men. :p Søstera ser ikke en dag eldre ut og mora har sittet og bedd ved senga i 22 år. ;)

De to DLC'ene som har kommet ut (mulig den ene snart er på vei?) er de to minnene du ikke får tilgang til i spillet mot slutten av historien.

Begge DLC'ene er ute for øyeblikket, hvis du eier PC versjonen så følger begge to med spillet når du kjøper det. Jeg synes begge to var verdt å spille og de gå også spillet en god del timer ekstra levetid :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...