Fly Emirates Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har nettopp runna spillet. Men jeg forstår ikke helt hva som skjer på slutten her. Jeg har ikke spilt 1ern, og har hadde\har tenkt å spille enert etterpå, men siden mange sier at det er er et MYE dårlige spill, så veit jeg ikke... Men hva er det som egentlig skjer ? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har nettopp runna spillet. Men jeg forstår ikke helt hva som skjer på slutten her. Jeg har ikke spilt 1ern, og har hadde\har tenkt å spille enert etterpå, men siden mange sier at det er er et MYE dårlige spill, så veit jeg ikke... Men hva er det som egentlig skjer ? Det som skjer at det kommer en etterfølger. Hadde vært greit å ha gjennomført 1ern, siden det blir brukt mye stoff fra 1ern i 2ern. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) mHM, tenkte meg det. Tror jeg skal spille enern, håper det ikke er såå dårlig som alle sier det. Altså vis man skal sammenligne det med 2ern. PS: Er det bare meg, eller fikk Ezio skjegg etter at han ble "profet" ? Endret 23. februar 2010 av Nima Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ezio ble jo eldre ettersom historien foregikk. Husker ikke hvor mange år det gikk fra begynnelsen på spillet til slutten, men han er vel rundt 20 når det starter og rundt 30 når spillet slutter gjetter jeg på. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skjønner. Men det vel etter han ble profet ? Men disse to utvidelsene som har kommet, har de noe sammenheng med Assassin's Creed 2 ? Altså historisk sett. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 mHM, tenkte meg det. Tror jeg skal spille enern, håper det ikke er såå dårlig som alle sier det. Altså vis man skal sammenligne det med 2ern. PS: Er det bare meg, eller fikk Ezio skjegg etter at han ble "profet" ? Noen sier det er dårlig, noen sier det er bra. Det var et elsk-og-hat spill da det kom, og selv om det er en konsensus om at 2'ern er langt bedre enn 1'ern, er 1'ern veldig bra, men du vil oppleve at det er mye repetisjon og ting du fort kan bli litt lei av. Men selve gameplayet er fantastisk, grafikken er pen, du blir glad i karakteren du spiller, og spillet er imponerende på flere områder. Du burde garantert spille det, men du kommer nok til å synes det er litt dårlig siden du har spilt 2'ern. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Selv fant jeg eneren bedre på mange punkter - rett nok repeterende, men jeg likte den generelle historien og måten den ble fortalt på mye bedre enn i nummer 2. Dessuten mener jeg Altaïr er en bedre karakter enn Ezio, fordi han var litt mer "hemmelig". Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skjønner. Men det vel etter han ble profet ? Men disse to utvidelsene som har kommet, har de noe sammenheng med Assassin's Creed 2 ? Altså historisk sett. Det hadde du da visst hvis du hadde fulgt med =P Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 De to DLC'ene som har kommet ut (mulig den ene snart er på vei?) er de to minnene du ikke får tilgang til i spillet mot slutten av historien. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jezz. Gjennom spillet nå og det var mildt sagt fantastisk :rolleyes: Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ezio ble jo eldre ettersom historien foregikk. Husker ikke hvor mange år det gikk fra begynnelsen på spillet til slutten, men han er vel rundt 20 når det starter og rundt 30 når spillet slutter gjetter jeg på. spillet foregår faktisk over 22år. Litt merkelig at ingen av karakterene rundt han blir eldre men. Søstera ser ikke en dag eldre ut og mora har sittet og bedd ved senga i 22 år. De to DLC'ene som har kommet ut (mulig den ene snart er på vei?) er de to minnene du ikke får tilgang til i spillet mot slutten av historien. Begge DLC'ene er ute for øyeblikket, hvis du eier PC versjonen så følger begge to med spillet når du kjøper det. Jeg synes begge to var verdt å spille og de gå også spillet en god del timer ekstra levetid Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som vet hvordan man kan spille spillet med engelsk tekst? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du må endre PS3'en til engelsk språk i menyen tror jeg. I PS3 menyen altså, ikke spillets meny. Endret 5. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 beklager, er virkelig glemsom i dag var til 360 versjonen jeg tenkte på, der har jeg konsoll språk på engelsk, men "location" på Norge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Bare jeg som tar for gitt at alle spiller på PS3. Jeg regner med at du må endre på location kanskje? Ble litt usikker nå som det dreier seg om 360. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fant nettopp den siste "thruth" saken, sykt fett.. Hvordan lager man spoilerboks:p? Vil gjerne stille et spørsmål uten å ødelegge for de som ikke har sett den enda. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Bare trykk på "andre stiler" like over der du skriver, bla ned til spoiler, skriv det du vil og trykk "legg til" Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da ble jeg ferdig med AC 2, et absolutt herlig, akkurart hvordan AC1 burde vært, et par achievements til nå. Jeg har skaffet alle glyphs for person nummer 16 (?) Og etter filmsnutten hører jeg crewet snakker om å vise meg noe, men jeg har jo fullført spillet, har jeg mistet noe veldig viktig? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hvor de selger Black Editon til Xbox 360? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) http://www.game.no/acatalog/info_90.html Var den eneste jeg fant av norske nettbutikker. Endret 9. august 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå