Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer

Anbefalte innlegg

Nei, jeg elsker å samle både utsiktspunkt og videoer (har til og med samlet over 90% av kistene), problemet mitt er når jeg ikke vet hvor jeg skal lete utover i høyden. Det gidder jeg rett og slett ikke, i hvert fall ikke når premien (sannsynligvis) er ubrukelig (på det tidspunkt jeg får den).

Nå vet jeg ikke hva man får for 100 fjær, og ikke vil jeg vite det enda heller. Men jeg kan ikke tenke meg at det er noe som er noe særlig bedre enn det man får så fort man åpner for Altaïrs rusting uansett, og når jeg har fullført spillet så bryr jeg meg ikke om noe nytt å kave rundt i kamp med åkke som.

Joda, for achievements-/trophyjegere (og for oss andre som bare liker å få slike ting) så er det vel bedre med en slik løsning som "drep X antall fiender med X våpen", men når en spillutvikler legger ved noe å samle på så er det neppe uten baktanker. Det holder for det første folk gående med spillet lengre enn vanlig, for det andre gir det en måte å dele ut litt mer eksklusive ting eller bonuser og for det tredje så får man på den måten vist frem mye av byen man har skapt, og dermed bedre uttelling for jobben enn for en som raser fra A til Å uten å se andre steder enn rett frem.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje noe for blodfans av serien?

"Initiation" takes place before Altair has received the coveted title of "Hashshashin." Like all young men, Altair aspired to leave his mark on the world. After years of grueling training, fear and anticipation course through his veins. Anticipation, because he understands that this is the last rite of passage towards brotherhood. Fear, because he knows that though hundreds of apprentices have reached this point, few come back alive.

Og forresten, dere vet at man kan bruke fiskestenger og kosteskaft som våpen, ikke sant?

Det er heftig!

Endret av Error
Lenke til kommentar

100 fjer er lett. Jeg gjorde det vel (med guide) på ca halvannen time. 1 eren er værre hvor en har ca 100 flagg per by. Nesten 500 samleobjekter totalt. Skjønner ikke hva de tenkte med. Kommer jo til å¨bruke flere timer på det selv med guider. Det gidder jeg ikke for 1000 gamescore.

Lenke til kommentar

Lett er det, men det tar lang tid jeg heller kunne brukt på å spille noe annet.

Har fullført Assassin's Creed 2 nå, alt i alt et spill jeg syns er latterlig svakt når det gjelder mange spillmekanismer men moro og godt gjennomført none the less.

Mangler overraskende nok kun 3 achievements også, og det er fjørsamlinga jeg får se om jeg gidder. Sliter litt med å kaste sand på fire vakter samtidig, har fått høre at røykbombene bidrar med mye hjelp men jeg får det fremdeles ikke til. Enten bommer jeg eller så ender Ezio opp med å slå rundt seg i løse lufta fremfor å bøye seg ned på bakken.

Lenke til kommentar

Husker jeg ble litt skuffet på slutten av spillet, hvor siste mission var i Roma, men det eneste man fikk utforske var en mur og en diger kirke. Kan det tenkes at Roma vil bli en fullt utforskbar by i eventuelle nedlastbare tilleggspakke, eller blir byen for stor til å kunne realiseres?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bonfire of the Vanities kommer nå på torsdag. Ikke trofeer/ahievements denne gangen heller, og jeg tror prisen er den samme som sist, altså 340 poeng. Det ligger med andre ord an til det samme mølet som vi fikk servert sist gang. Hurra!

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Det var vel på tide og få byttet ut førsteposten, så jeg gjorde det like så greit nå.

Når det kommer til kopibeskyttelsen tror jeg den kommer til å gjøre det stikk motsatte av hva utgiveren håper på. Den begrenser hva den betalende kunden faktisk får og gjør piratversjonen til en mer attraktiv pakke enn den lovlige. I tillegg har vi jo det at det går sport i å cracke slike ting fortest mulig og når det først har blitt cracket ser jeg ingen ende for piratkopieringen. Folk har fått blod på tann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...