Joakim vas Normandy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, det er mulig. Jeg husker det var slike glitches i AC1 du kunne trykke og få litt mer ut av scenene. Er det ikke slik lenger? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei. Det er ikke glitches med i dette spillet. (Hvis jeg tar feil nå driter jeg meg ganske kraftig ut, men det er ingen achievements som omhandler glitcher, og jeg kan absolutt ikke huske å ha sett "Glitchgrafikk"). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Her også stusset på nettopp dette, og har heller ikke funnet noen glitcher. Tror de rett og slett har bomma litt på historiefortellinga si. At den av og til hopper i årstall er greit, det har jeg ikke noe problemer men, men det er verre når ting plutselig har forandret seg og man er i samme memorysekvens enda. AI'en fortsetter å være lite imponerende, i ett oppdrag nå skulle jeg redde noen folk men samtlige falt i døden på vei til redningen. Jeg ble jo litt irritert, det er ikke slik at spillet har lite loadingtid, men det var aller mest morsomt. Står på hustaket og venter på dem, ser de klatre opp og *slipp* så ligger alle som én på bakken urørlige. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehe, samme skjedde med meg, det oppdraget hvor du skal slippe løs 4 og 4 fanger right?.. og minst en av dem må overleve .. siste runda mi så døde 3 av dem mens de prøvde å hoppe fra en bygning til en annen. har aldri hatt problemet med innleide tyver og de du redder ser helt klin like ut. Så skjønner ikke hvorfor det skjer akkurat på det oppdraget. Forhåpentligvis blir det fikset i neste update. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Her også stusset på nettopp dette, og har heller ikke funnet noen glitcher. Tror de rett og slett har bomma litt på historiefortellinga si. At den av og til hopper i årstall er greit, det har jeg ikke noe problemer men, men det er verre når ting plutselig har forandret seg og man er i samme memorysekvens enda. AI'en fortsetter å være lite imponerende, i ett oppdrag nå skulle jeg redde noen folk men samtlige falt i døden på vei til redningen. Jeg ble jo litt irritert, det er ikke slik at spillet har lite loadingtid, men det var aller mest morsomt. Står på hustaket og venter på dem, ser de klatre opp og *slipp* så ligger alle som én på bakken urørlige. Kanskje han på toppen glapp, så rev han med seg alle de andre:p? Neida, har ikke testet spillet enda engang så hakke peiling:p Etter all hypen har lagt seg og folk har blitt kvitt tunnelsynet, og fått litt mer perspektiv på saker...er spillet fortsatt verdt et kjøp? Skal sies at jeg syntes eneren hadde potensiale men det ble alt for ensformig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Definitivt verdt et kjøp. Når jeg var ferdig med det sto jeg utenfor villaen min og så utover byen og alt jeg ønsket meg var at det var mer å gjøre. Derfor er jeg veldig utålmodig etter DLC og lurer på når det kommer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kanskje han på toppen glapp, så rev han med seg alle de andre:p? Neida, har ikke testet spillet enda engang så hakke peiling:p Etter all hypen har lagt seg og folk har blitt kvitt tunnelsynet, og fått litt mer perspektiv på saker...er spillet fortsatt verdt et kjøp? Skal sies at jeg syntes eneren hadde potensiale men det ble alt for ensformig. Jeg er vel blandt dem som retter hardest kritikk mot spillet her, men likte du Assassin's Creed liker du Assassin's Creed 2. Nettopp fordi det ikke lenger er lineært (enkelte oppdrag er direkte annerledes og morsomme), og ikke så veldig repetativt heller, selv om det er en del oppdrag du føler du gjør noen ganger. Spillet er fortsatt veldig avhengig av "selektiv logikk". En ting er utseendet på Ezio og den biten der (som jeg har vært inne på før), andre ting er vakter som ikke bryr seg når det passer som best at du får spille som før, drapsmål som oppdager deg (og dermed gjerne avbryter oppdraget) så fremt du dreper dem på andre måter enn det som er meninga og drapsmål som løper i sirkel (eller står stille) for at du skal få drept dem fordi det plutselig kom en slosskamp i mellom du må gjøre ferdig først. Økonomisystemet spillet har fått er utrolig kjedelig, da du alt for fort ender opp med alt for mye penger og det er fint lite å bruke penger på. Selv var jeg blakk èn gang hvor det var et problem da jeg trengte hjelp fra en gruppe med soldater (var i et oppdrag og ville ikke avbryte for å dra til villaen og hente penger), men da gikk jeg til en av kistene som ligger strødd og problemet var løst. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Her også stusset på nettopp dette, og har heller ikke funnet noen glitcher. Tror de rett og slett har bomma litt på historiefortellinga si. At den av og til hopper i årstall er greit, det har jeg ikke noe problemer men, men det er verre når ting plutselig har forandret seg og man er i samme memorysekvens enda. AI'en fortsetter å være lite imponerende, i ett oppdrag nå skulle jeg redde noen folk men samtlige falt i døden på vei til redningen. Jeg ble jo litt irritert, det er ikke slik at spillet har lite loadingtid, men det var aller mest morsomt. Står på hustaket og venter på dem, ser de klatre opp og *slipp* så ligger alle som én på bakken urørlige. Kanskje han på toppen glapp, så rev han med seg alle de andre:p? Neida, har ikke testet spillet enda engang så hakke peiling:p Etter all hypen har lagt seg og folk har blitt kvitt tunnelsynet, og fått litt mer perspektiv på saker...er spillet fortsatt verdt et kjøp? Skal sies at jeg syntes eneren hadde potensiale men det ble alt for ensformig. Om spillet er verdt et kjøp? Ja! -Ufattelig vakkert (grafikk og "world design") -Variert og morsomt gameplay -Veldig spennende og engasjerende historie -Ta det du likte i eneren og gang det med 100 så har du Ac2 Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 ALtF4 jeg er ikke enig i at det økonomiske systemet er for dårlig. Ubisoft tenkte nok litt ekstra innhold til spillet men ville ikke skape en sim city økonomisk simulator her. De har gått forsiktig frem for å ikke skape frustrasjon, men det er fremdeles mange som sliter med penger til rustinger og sverd i starten. Jeg anbefaler spillet. Eneren er mildt sakt DRITT i forhold til toeren, jeg har nettop spilt AC1 nå etter at jeg fullførte AC2. Oppsummering av AC1 med 1 ord: Repetisjon Oppsummering av AC2 med 1 ord: Variasjon Du finner så og si ingen like hovedoppdrag, det er ikke snakk om å spionere og stjele informasjon før du assasinerer noen, for å så gjøre akkurat det samme gjennom resten av spillet. Ubisoft lærte av sine feil og av kritikk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg sa ikke det økonomiske systemet var dårlig, jeg sa det var kjedelig. Syns heller ikke det er dårlig da det fungerer som et økonomisystem og åpner for muligheten til å ha fri tilgang til ammunisjon og helse , men det er blodfattig og mangler reelle ting å kjøpe. For eksempel kunne man ha fått tilgang til å kjøpe alle tilgjengelige våpen til en hver tid, i stedet for å måtte reise til villaen for å bytte. Selv har jeg aldri byttet våpen, men det gir deg i hvert fall muligheten og åpner opp for mer variasjon i både økonomi og kampsituasjoner. Fler ting til villaen kunne vært tilgjengelige, for eksempel statuer til hagen. Byen du skal restaurere kunne også hatt flere ting som åpnet seg etter hvert - oppgradering av tingene du restaurerer for eksempel. Ideen bak er god, men det skorter på gjennomføringen. Og hvorfor skal det koste så lite å løfte butikker opp ett nivå, og det du ender opp med er mye penger i kassa? Når man har butikker er jo noe av moroa å måtte spare til de fineste tingene, men når du ikke en gang merker at du har brukt 16500 kronasjer på et sverd så er det noe som ikke helt stemmer for meg. Og derfor syns jeg det var skuffende. Selve gjennomføringen av villaen likte jeg svært godt. Stilig å ha alt utstyret på utstilling. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Assassin's Creed 2.. hvordan ville multiplayer fungert her? In earnings release Ubi also mentioned a new Assassins Creed "episode" with an online multiplayer mode is coming this year. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Den ene er "Tank" som holder inne block hele tiden, mens den andre går rundt med hidden blade og slakter alt og alle! Endret 13. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvordan kaster man sand på vaktene? Har låst opp alle våpen nå, så bør ha den muligheten skulle jeg tro. Har ikke sett at det har kommet opp noen knappekommando om det. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du lærer det hos treneren i villaen. Special moves, unarmed. Om du har unlocka den, så hold firkant inne når du er unarmed, på Playstation 3 hvertfall. Fikk forresten Platinum på dette spillet igår, og 100% completed. Ikke så altfor vanskelig, fjærene tok mest tid, faktisk på grensen til kjedelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ahh. Har aldri vært hos treneren min utover de gangene det har vært nødvendig. Takk for svar. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du lærer det hos treneren i villaen. Special moves, unarmed. Om du har unlocka den, så hold firkant inne når du er unarmed, på Playstation 3 hvertfall. Fikk forresten Platinum på dette spillet igår, og 100% completed. Ikke så altfor vanskelig, fjærene tok mest tid, faktisk på grensen til kjedelig. Bedre enn alle de jævla flaggene i AC1 iallefall. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Bedre enn alle de jævla flaggene i AC1 iallefall. Nå skal vel ikke det så mye til! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er jo akkurat det samme, bare i mye mindre skala. Å samle på sånt er ikke helt min stil gitt, ligger på 51 fjær nå og med mindre jeg får enten ånden over meg eller har utrolig flaks med de resterende 49 så finner jeg neppe alle. Og jeg aner spillets slutt , har igjen to truth-videoer og 7-8 utsiktspunkt eller noe slikt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Synes ikke det er noe ille å finne utsiktspunkt og truth videoer, fordi du faktisk får noe igjen for å gjøre det (og i tillegg er utsiktspunkt markert på kartet), men det å samle gjemte fjær er bare idiotisk. Da hadde det til og med vært bedre med "drep x antall fiender med det våpenet" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Synes det å samle truth videoer var moro, fordi det faktisk var ganske interessant. Fjærene gir meg ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå