buzo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvordan fungerer egentlig dette uplay greiene? Har 20 points nå. Både på hjemmesiden og inne i spillet står det bare 'coming soon', eller 'not available' på alt utenom profilredigering? Er det ikke åpnet enda eller? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det skal være en fane hvor det står achievements eller noe greier, det er ikke den som heter shop. Det er en av de som er åpne, der finner du et alternativ som heter rewards, også går du inn der, der finner du det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.gametrailers.com/news/assassin-s-creed-ii-dlc/1616 Yeah DLC til AC2 =D Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bra der skjer noe i Forli. Den byen ble knappt nok brukt utenom Sidequests Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bra der skjer noe i Forli. Den byen ble knappt nok brukt utenom Sidequests Sånn passe greit for meg, synes ikke den er så fet. Men kanskje jeg forandrer mening når jeg får noen ordentlige oppdrag der. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor mange side assassination-oppdrag er det i de forskjellige byene? Jeg føler at jeg tar oppdrag etter oppdrag, men det er alltid en due til! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er disse oppdragene veldig repeterende? Husker de brukte å være det i 1ern. Ny by, samme oppdrag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, det er mange forskjellige typer. En litt spesiell type er assassination-oppdrag. Da får du for eksempel i oppdrag å følge etter en fyr, finne hans overordnede og drepe de. Et annet eksempel er "drep disse fire vaktene uten å bli sett". I tillegg finnes det races (checkpoints til checkpoints på en viss tid), mission hvor du skal banke opp folk (kun fists), delivery-oppdrag og digre steder hvor du må bruke akrobatikk for å komme deg frem (6 stykker totalt). Muligens noe jeg har glemt, men det er i alle fall mye variasjon i side-oppdragene. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Godt å høre at de har fått mer underholdene sidequest. Noen er kanskje uenig, men syns fort sidequestene i 1 fort ble kjedelig, følte at jeg gjorde det samme om og om igjen, bare nye steder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, det er mange forskjellige typer. En litt spesiell type er assassination-oppdrag. Da får du for eksempel i oppdrag å følge etter en fyr, finne hans overordnede og drepe de. Et annet eksempel er "drep disse fire vaktene uten å bli sett". I tillegg finnes det races (checkpoints til checkpoints på en viss tid), mission hvor du skal banke opp folk (kun fists), delivery-oppdrag og digre steder hvor du må bruke akrobatikk for å komme deg frem (6 stykker totalt). Muligens noe jeg har glemt, men det er i alle fall mye variasjon i side-oppdragene. Races var jo med i AC, samme med fistfights - bare at der het det vel interrogation eller noe slikt. Begynner å vurdere dette spillet mer seriøst nå, selv om ukens Zero Punctuation ga det ganske hard medfart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skuffende slutt må jeg si. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Begynner å vurdere dette spillet mer seriøst nå, selv om ukens Zero Punctuation ga det ganske hard medfart. Du må nesten tulle. Jeg synes Zero Punctuation er morsomt, men du kan virkelig ikke basere ditt intrykk av spillet på det Yahtzee sier. Han trekker kun frem de dårlige sidene ved spillet og overbagatalliserer dem. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den video greia der likte jeg ikke, har forøvrig aldri likt det. Men jeg er helt sikker på at ALtF4 vil bli fornøyd hvis han velger å skaffe seg dette storspillet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Om et spill virkelig er bra vil Yahtzee innrømme det på slutten av videoen Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sim City for retards er grunn nok til å kjøpe, synes det er tilfresstillende å se på alle sakene utstilt og plukke det jeg vil bruke. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, det er mange forskjellige typer. En litt spesiell type er assassination-oppdrag. Da får du for eksempel i oppdrag å følge etter en fyr, finne hans overordnede og drepe de. Et annet eksempel er "drep disse fire vaktene uten å bli sett". I tillegg finnes det races (checkpoints til checkpoints på en viss tid), mission hvor du skal banke opp folk (kun fists), delivery-oppdrag og digre steder hvor du må bruke akrobatikk for å komme deg frem (6 stykker totalt). Muligens noe jeg har glemt, men det er i alle fall mye variasjon i side-oppdragene. Races var jo med i AC, samme med fistfights - bare at der het det vel interrogation eller noe slikt. Begynner å vurdere dette spillet mer seriøst nå, selv om ukens Zero Punctuation ga det ganske hard medfart. Hard medfart? pft! Alt han i realiteten klager over er at det er for enkelt. Og det er til tider sant. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hadde ikke problemer med noe i spillet, unntatt et par achievements. Definetivt det enkleste spillet jeg har spilt i år, men SP'n er helt oppe, kanskje over, MW2. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 SP'n er helt oppe, kanskje over, MW2. Kvalitetsstempel. :rolleyes: Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 SP'n er helt oppe, kanskje over, MW2. Kvalitetsstempel. :rolleyes: Kommer helt ann på hva man personlig liker, og jeg har litt Bay inni meg så Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Begynner å vurdere dette spillet mer seriøst nå, selv om ukens Zero Punctuation ga det ganske hard medfart. Du må nesten tulle. Jeg synes Zero Punctuation er morsomt, men du kan virkelig ikke basere ditt intrykk av spillet på det Yahtzee sier. Han trekker kun frem de dårlige sidene ved spillet og overbagatalliserer dem. Han overbagatalliserer kanskje en grad, men han bedømmer likefullt et spill etter sin personlige smak. Det som er jobben til Yahtzee er rett og slett å spre dritt (men likevel fakta) om spillet på en morsom måte, noe han gjør. Yahtzee burde ALDRI være en pekepinn til hvilket spill du burde kjøpe, men flere av punktene han trekker frem i anmeldelsene sine er gode argumenter for å starte en diskusjon rundt spillene det er snakk om. Yahtzee hadde vært en utrolig morsom med-debattant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå