Erik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nå holder jeg på å blir gal her. Holder på med å skal dekryptere kodeksarkene, men det skjer jo aldri noe. Har snudd og vendt på de slik at det blir det jeg tror det skal bli. Er det noe hemmelig man skal gjøre? Er du ferdig med spillet? Er på et spesielt tidspunkt i historien du skal ordne det. Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, eagle vision er brukt. Er ikke ferdig med spillet nei, har nettopp funnet alle kodeksarkene. Så kommer meg ikke videre før jeg får plasert alle der de skal være, noe jeg mener jeg allerede har gjort. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvis du har plassert alt helt riktig så skal du trykke på den dingsen rett forran bilde. Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg får prøve litt mer. Håper det går, blir så utrolig irritert når det ikke funker Bortsett fra det så er dette et genialt spill. Beste jeg har spilt. Er det forresten noen som kan bekrefte at jeg har rett? Ikke fortell hva jeg egentlig skal ha om det er feil. Et verdenskart? Endret 25. november 2009 av Nich Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg får prøve litt mer. Håper det går, blir så utrolig irritert når det ikke funker Bortsett fra det så er dette et genialt spill. Beste jeg har spilt. Er det forresten noen som kan bekrefte at jeg har rett? Ikke fortell hva jeg egentlig skal ha om det er feil. Et verdenskart? Riktig Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg får prøve litt mer. Håper det går, blir så utrolig irritert når det ikke funker Bortsett fra det så er dette et genialt spill. Beste jeg har spilt. Er det forresten noen som kan bekrefte at jeg har rett? Ikke fortell hva jeg egentlig skal ha om det er feil. Et verdenskart? Riktig Ah, da skjønner jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil hva skal jeg gjøre etter jeg har satt gjort til at alle arkene står riktig? Har plasert den greia på det "stativet" som står forran veggen, men ingenting skjer da. Er jeg dum og går glipp av noe åpenbart nå? Edit: Funket nå Endret 25. november 2009 av Nich Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Angående ting du kan samle opp på i "din nye hjemby": Jeg har nå funnet alle de åtte små statuene i byen min, og satt de på plass på de fire alterene. Jeg har fått 2000f for hver, men skjer det noe spesielt når alle åtte statuene er på plass? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Angående ting du kan samle opp på i "din nye hjemby": Jeg har nå funnet alle de åtte små statuene i byen min, og satt de på plass på de fire alterene. Jeg har fått 2000f for hver, men skjer det noe spesielt når alle åtte statuene er på plass? Nope. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg trenger ikke å ha spillt 1'ern? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg trenger ikke å ha spillt 1'ern? Hvis du bryr deg om historien så må du det. Er inne på Uplay nå og er i "Action" greia under AC2 og det er krysset av på alle untatt "Welcome to Animus 2.0" og så står det 10Upoints. Betyr det at jeg ikke har fått de, for jeg har achievementen? Og hva er poenget? Skal jeg bruke opp det jeg få ut av spillet på det "Rewards'a" til AC2 2 da? Er vel ikke nødvendig å bruke de på Conviction som ikke er ute ennå og sikkert får sine egne "Actions". Endret 26. november 2009 av Erik Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg trenger ikke å ha spillt 1'ern? Hvis du bryr deg om historien så må du det. Er inne på Uplay nå og er i "Action" greia under AC2 og det er krysset av på alle untatt "Welcome to Animus 2.0" og så står det 10Upoints. Betyr det at jeg ikke har fått de, for jeg har achievementen? Og hva er poenget? Skal jeg bruke opp det jeg få ut av spillet på det "Rewards'a" til AC2 2 da? Er vel ikke nødvendig å bruke de på Conviction som ikke er ute ennå og sikkert får sine egne "Actions". Du kan for eksempel kjøpe en altaïr outfit, eller en sånn hule i villa byen din. Det du gjør er å gå på profile som det står der også skal det stå update eller noe. Også må man ikke ha spilt enern, men det er nok litt lettere hvis du har gjort det. Endret 26. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Du kan for eksempel kjøpe en altaïr outfit, eller en sånn hule i villa byen din. Det du gjør er å gå på profile som det står der også skal det stå update eller noe. Takk, da skal jeg prøve det. Hmm... Har den fortsatt ikke, noen andre som har en idee om hva jeg kan gjøre? Begynne på nytt kanskje? Glem det, gikk inn på hjemmsiden og det fiksa seg. Og der var 1000/1000 et faktum, faktisk første retail-spillet jeg får 1000/1000 i. Og jeg har King Kong Endret 26. november 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Du har ikke 1000/1000 i King Kong? Det gjør vel deg til den første tror jeg Akkurat nådd 1000/1000 selv, og skal bare finne den siste viewpointen før jeg slenger inn Modern Warfare 2 igjen. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Respekt å orke 1k, alle de fjæra, orker ikke begynne en gang Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 De går ganske radig egentlig. 50 måtte jeg uansett ha for det ene våpenet, og da var de 50 siste grei skuring. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 De går ganske radig egentlig. 50 måtte jeg uansett ha for det ene våpenet, og da var de 50 siste grei skuring. Alle maser om den hammeren, men jeg ser ingen våpen som mangler og fikk achievementen? Har kanskje i underkant av 30 fjær Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Heya, Så denne idag: http://www.collegehumor.com/video:1819680 Epic. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Du har ikke 1000/1000 i King Kong? Det gjør vel deg til den første tror jeg Akkurat nådd 1000/1000 selv, og skal bare finne den siste viewpointen før jeg slenger inn Modern Warfare 2 igjen. søke achievement sida for donkey kong:/ mulig å være mer trøtt. Endret 26. november 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da var storyen gjennomspilt, og dette spillet er mye mye bedre enn det første. På alle måter. Litt vemodig å bli ferdig men storyen, men sånn er det. Slutten var også litt annereledes enn forventet, på en god og dårlig måte. Bare å plukke opp de siste restene nå for å få 1000\1000. Nok engang, veldig bra spill! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg ville egentlig ikke skru av når jeg var ferdig med spillet. Spilte meg opp til 1000/1000 og ville fremdeles gjøre mer oppdrag. Det er det jeg vil kalle en markant forbedring over forgjengeren. Dessverre har jeg såpass med spill som venter at jeg måtte legge det fra meg. (For ordens skyld så var det ikke sånn at jeg skrudde av med en gang jeg nådde 1000. Spilte i noen timer etter det også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå