Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen gutta, finner ikke et kodesksark, leta i alle byene i hele går og i dag, finner det ikke. Er det flere som ikke finner det eller er bare spillet slemt mot meg?

Har 360 versjonen.

 

Har du alle viewpointsene? Er 66 totalt.

Jeg manglet også et ark, men det viste seg at det var en bydel i Venezia jeg nesten ikke hadde vært i i det hele tatt: Cannaregio helt nord på kartet. Selvsagt var den der.

 

Når du er inne på kartet kan du luke ut det du ikke vil se (på PS3 er det L1, antar at det er LB på 360). Bare deaktiver alt utenom codex.

Lenke til kommentar

Dro meg igjennom igår, totalt awesome i forhold til det første, ikke noe hat der, men etter å ha spilt med amerikaneren altair noen timer så ble det sloppy. Her var det fantastiske dialoger, en hoved person med litt sjel og et ordentlig oppdrag, ikke en som bare dreper fordi en mann i kappe og skjegg sier at han skal. Historien flytter seg videre langt, men hvordan 3ern blir det vet jeg ikke, for nå er det en del knoter å løse på hvor langt historien skal gå. blir spennende å se:)

 

forresten kills med spyd og øks er jo helt ville!

Lenke til kommentar

Ahh. Det å ankomme Venezia snes jeg var helt strålende. Lenge siden jeg har følt på samme måten at jeg virkelig har kommet til en ny by i et spill. Følte liksom at jeg var en inntrenger der. Helt til jeg kom meg opp på takene og begynte å slippe døde folk ned på gatene selvsagt.

Lenke til kommentar

Tanker om Tr***-videoen:

 

Ok, så akkurat på den Truth videoen man får på slutten når man har finnet alle P16 greiene. Noen som kan litt binær?

Dette er den siste framen på videoen:

Thetruth.png

BREAKING NEWS: Fikk oversatt det til EDEN, så vi har EDEN, Adam, Eva og diverse Pieces of Eden i samme videoen.

 

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Må vel få 1000 poeng snart jeg også, fikk alle fjera i går, men må starte på nytt for å få den achievementen for å sparke en bue mann med flyvemaskinen til Leonardo, det går greit da, så fett dette var gleder jeg meg virkelig til å starte på nytt igjen :)

 

Årets spill for meg også, og om ikke mass effect 2 vipper dette av tronen kan dette bli en game of the generation for meg, ved mindre AC3 kommer i denne generasjonen også da. håper det.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Elsket spillet! Tilogmed dama sitter å sliter ut håndkontrollern, bare flaks at jeg fikk gjort meg ferdig med hovedstoryen før hun satt igang for fullt :p

 

Gleder meg ihjel til 3'ern. Slutten var helt fantastisk, holdt med andre ord samme standarden som resten av spillet.

 

Elsker konspirasjoner og skjulte agendaer, iiiih! :D

Lenke til kommentar

Tenkte på no, men det kan inneholde spoiler, les på eget risk :p

 

 

Lurer på hva som skjer med Desmond i AC3 jeg, med tanke på bleeding effekten. Lucy sa jo at ilusjonene ikke var noe farlige ved mindre de varte i mer enn 30 sekunder, og den delen som du spilte som Altaïr varte jo mye lengre enn det.

 

 

Forresten, kjøpte akkurat masse stuff via UPLAY, så nå har jeg ordentlig Altaïr armor :) så jeg ser ut som Altaïr. Også har jeg flere kniver og auditore family grave.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Så den top ten kills for AC1 på youtube, og så at jeg aldri hadde fått til å gjøre halvparten av de angrepene. Finnes det like mange kombinasjoner på AC2 også? Noen som kan utdype? :p Altså hvordan man gjør de forskjellige comboene.

Endret av Cunego
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...