- FuzioN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Oppdatere førstepost? Har kanskje tenkt å kjøpe, men jeg vet ikke så mye om spill(ene)et. Noen som kan forklare litt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Oppdatere førstepost? Har kanskje tenkt å kjøpe, men jeg vet ikke så mye om spill(ene)et. Noen som kan forklare litt? Trenger ingen forklaring. Spillets tittel har ordet Assassin i seg. Kjøp! Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Faen gutta, finner ikke et kodesksark, leta i alle byene i hele går og i dag, finner det ikke. Er det flere som ikke finner det eller er bare spillet slemt mot meg? Har 360 versjonen. Har du alle viewpointsene? Er 66 totalt. Jeg manglet også et ark, men det viste seg at det var en bydel i Venezia jeg nesten ikke hadde vært i i det hele tatt: Cannaregio helt nord på kartet. Selvsagt var den der. Når du er inne på kartet kan du luke ut det du ikke vil se (på PS3 er det L1, antar at det er LB på 360). Bare deaktiver alt utenom codex. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Video fra første Assassin's Creed top 10 kills. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dro meg igjennom igår, totalt awesome i forhold til det første, ikke noe hat der, men etter å ha spilt med amerikaneren altair noen timer så ble det sloppy. Her var det fantastiske dialoger, en hoved person med litt sjel og et ordentlig oppdrag, ikke en som bare dreper fordi en mann i kappe og skjegg sier at han skal. Historien flytter seg videre langt, men hvordan 3ern blir det vet jeg ikke, for nå er det en del knoter å løse på hvor langt historien skal gå. blir spennende å se:) forresten kills med spyd og øks er jo helt ville! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har nettopp ankommet Venezia for første gang, må la kjæresten få spille litt Ice-Age 3 nå tror jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Ahh. Det å ankomme Venezia snes jeg var helt strålende. Lenge siden jeg har følt på samme måten at jeg virkelig har kommet til en ny by i et spill. Følte liksom at jeg var en inntrenger der. Helt til jeg kom meg opp på takene og begynte å slippe døde folk ned på gatene selvsagt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Pointer Sisters laget "It's Raining Men" som en hyllest for meg, helt sant. (eller, Ezio iallefall). Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Tanker om Tr***-videoen: Ok, så akkurat på den Truth videoen man får på slutten når man har finnet alle P16 greiene. Noen som kan litt binær? Dette er den siste framen på videoen: BREAKING NEWS: Fikk oversatt det til EDEN, så vi har EDEN, Adam, Eva og diverse Pieces of Eden i samme videoen. Endret 24. november 2009 av Erik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Binærkoden der betyr EDEN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Vel, da mangler jeg bare 27 fjær før jeg tar de siste oppdragene og casher inn mine 1000 poeng. Er så moro med de tusen ^^ Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dette er et fantastisk spill. Alt hva som originalen manglet er ordet på nå. Svært få negative sider jeg kan finne. Eneste jeg ikke liker at de har endret på er kampsystemet. Mulig jeg ikke har spilt lenge nok og visse ting vil åpne seg lengre ut i spillet. Helt klart et av året spill for min del. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Må vel få 1000 poeng snart jeg også, fikk alle fjera i går, men må starte på nytt for å få den achievementen for å sparke en bue mann med flyvemaskinen til Leonardo, det går greit da, så fett dette var gleder jeg meg virkelig til å starte på nytt igjen Årets spill for meg også, og om ikke mass effect 2 vipper dette av tronen kan dette bli en game of the generation for meg, ved mindre AC3 kommer i denne generasjonen også da. håper det. Endret 25. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Elsket spillet! Tilogmed dama sitter å sliter ut håndkontrollern, bare flaks at jeg fikk gjort meg ferdig med hovedstoryen før hun satt igang for fullt Gleder meg ihjel til 3'ern. Slutten var helt fantastisk, holdt med andre ord samme standarden som resten av spillet. Elsker konspirasjoner og skjulte agendaer, iiiih! Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Whitefall: Lo så jeg nesten ramla av stolen der! Spot on! I øvrig et deilig spill, er ennå ikke ferdig, tar meg gooooood tid. Elsker å forgifte sånn stooooor vakt, og bare se på at han går amok. Rosinen i pølsa er jo den siste, lille krampeaktige sprellinga. Da knisa jeg litt for meg selv... //HB Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Tenkte på no, men det kan inneholde spoiler, les på eget risk Lurer på hva som skjer med Desmond i AC3 jeg, med tanke på bleeding effekten. Lucy sa jo at ilusjonene ikke var noe farlige ved mindre de varte i mer enn 30 sekunder, og den delen som du spilte som Altaïr varte jo mye lengre enn det. Forresten, kjøpte akkurat masse stuff via UPLAY, så nå har jeg ordentlig Altaïr armor så jeg ser ut som Altaïr. Også har jeg flere kniver og auditore family grave. Endret 25. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Zwugi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Så den top ten kills for AC1 på youtube, og så at jeg aldri hadde fått til å gjøre halvparten av de angrepene. Finnes det like mange kombinasjoner på AC2 også? Noen som kan utdype? Altså hvordan man gjør de forskjellige comboene. Endret 25. november 2009 av Cunego Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nå holder jeg på å blir gal her. Holder på med å skal dekryptere kodeksarkene, men det skjer jo aldri noe. Har snudd og vendt på de slik at det blir det jeg tror det skal bli. Er det noe hemmelig man skal gjøre? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Brukt Eagle vision? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå