Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer

Anbefalte innlegg

Ang. slutten

Noen andre som ble mindfucked når den gudinne dama sa "Desmond" til Ezio? Den var jeg ikke klar for :p. Sekvensen under rulleteksten gjorde slutten mye "bedre", hadde det slutta etter samtalen mellom Ezio og guden vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :S

Ja jeg ble også jævlig satt ut av slutten, egentlig hele greia, alt etter at du hadde slått ned paven følte jeg var brainfuck/satte meg ut, men forstod det når jeg satte meg ned og tenkte på det :p men brainfuck/"utsetting" på en god måte da :)

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående slutten..

Jeg tror det blir akkurat som jeg håpet på etter første gang vi var ferdige med AC1! Desmond fikk eagle vision, og nå har han alle de andre egenskapene til en Assassin. Jeg gjetter på en oppfølger i 2012 - en som tar for seg Maya-sivilisasjonens spådom om at verden går til helvete. Om ikke annet, så er èn ting sikkert. Assassin's Creed 2 er et vannvittig bra spill, på absolutt alle nivåer! Kudos til Ubisoft!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig at så mange klager over at Ezio hopper en annen vinkel enn det du styrer. Jeg har spilt noen timer nå, og har hittill merket VELDIG lite til dette.

Kontrollene sitter som et skudd!

Det kan ha noe med at jeg har spilt eneren en god del, og fått skikkelig dreisen på det, men jeg vil jo tro at samtlige andre her også har spilt eneren ganske så mye.

Lenke til kommentar

Ser heller ikke problemet med at Ezio hopper i andre vinkler enn du vil at han skal. Det har skjedd maks 2 ganger. Som nevnt tidligere er cluet å ikke holde (x) inne til enhver tid, men time der det trengs. Det tror jeg Ubisoft har gjort så spillet skal bli overkommelig, men "vanskelig" å mestre.

Ellers er spillet veldig bra. Mye nytt i forhold til eneren for unngå at det blir altfor ensformig. Vært borti en glitch, datt ned i ett hus (inni) og kom ikke ut igjen, flaks at det var under ett Race. Storyen er også relativt god. Lever absolutt opp til forventningene.

Trenger bare HD tv for å få utnyttet spill opplevelsen til det fulle. Står vel i stua snart!

Endret av blcmn
Lenke til kommentar

Gled deg til du får en HD tv du. Spillet ser fantastisk ut.

Om jeg forresten har hatt trange blodårer er det nå historie. Den siste Assassin "Hula" i Venezia er selvfølgelig det stedet jeg må innrømme at jeg også merker at Ezio hopper mange rare veier som jeg ikke ber han om. Blodtrykket har nemlig vært såpass høyt at det som skulle ha blokket enhver blodåre nå er sprengt bort. Skal ta meg en røyk nå, svømme tilbake til start, få det forbanna sealet, slippe det av i villaen, få belønnelsen min og legge meg.

God natt :p

Lenke til kommentar

Gled deg til du får en HD tv du. Spillet ser fantastisk ut.

Om jeg forresten har hatt trange blodårer er det nå historie. Den siste Assassin "Hula" i Venezia er selvfølgelig det stedet jeg må innrømme at jeg også merker at Ezio hopper mange rare veier som jeg ikke ber han om. Blodtrykket har nemlig vært såpass høyt at det som skulle ha blokket enhver blodåre nå er sprengt bort. Skal ta meg en røyk nå, svømme tilbake til start, få det forbanna sealet, slippe det av i villaen, få belønnelsen min og legge meg.

God natt :p

Er bare å huske på at han ikke hopper i forhold til kameraet, men i forhold til seg selv. Venstre på stikka, er venstre for Ezio.

Men det skal sies at akkurat det er de litt inkonsekvente på så det er vanskelig å vite.

Lenke til kommentar

Ahhhh :D Nettopp ferdig med historien :D Jeg elsker hvordan den er satt sammen av ting som vi kjenner fra virkelig historie, men så setter de sin egen vri på ting og får frem ting som "kunne" vært sant. :love: Eller kanskje det ER? :ph34r:

men

Så... Altair vender tilbake i treeren? (ref. side 30 av codexen.) :ph34r:

Har ikke samlet alle av "the truth" klippene enda. Noen som vet hva klippet skal forestille?

Klarer i hvert fall ikke vente til neste spill. :wacko:

Endret av l0Ff
Lenke til kommentar

Disse Assassin's tombs, der du finner sarkofagene...dukker de opp av seg selv på kartet? Har tatt tre av dem, og bare lurer på om de vil fortsette med å sprette opp.

Ja spretter opp :)

Fant ut at hvis du ikke finner et merke på kartet så kan det hende at det blir overlappet av noe annet, en skatt overlappet det jeg lette etter i nesten 2 døgn :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...