Haunts Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du husker vel hva Altair fant på slutten av Assassins Creed 1? Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er kommet til min første sånn bildegreie nå og skjønner så absolutt ikke hvordan jeg skal gjøre det Det står noe slikt: " Fem av disse mytiske motivene har en GRUNNLEGGENDE likhet, FINN dem og du vil begynne å se det. Håper virkelig noen kan hjelpe meg her ettersom jeg overhodet ikke har noe peiling Eple Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er kommet til min første sånn bildegreie nå og skjønner så absolutt ikke hvordan jeg skal gjøre det Det står noe slikt: " Fem av disse mytiske motivene har en GRUNNLEGGENDE likhet, FINN dem og du vil begynne å se det. Håper virkelig noen kan hjelpe meg her ettersom jeg overhodet ikke har noe peiling Eple Har du ikke sett Da Vinci-koden da, mann! Når har skal åpne kryptexen så er svaret "Apple" der og, det er typisk Da Vincis verk tror jeg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er kommet til min første sånn bildegreie nå og skjønner så absolutt ikke hvordan jeg skal gjøre det Det står noe slikt: " Fem av disse mytiske motivene har en GRUNNLEGGENDE likhet, FINN dem og du vil begynne å se det. Håper virkelig noen kan hjelpe meg her ettersom jeg overhodet ikke har noe peiling Det står virkelig "motivene"? For på engelsk så sto det "scenes" og det gjorde det hele enklere å forstå- Lenke til kommentar
kent__ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så heldig jeg er.. ALDRI hatt problemer med 360en siden jeg kjøpte den når den kom. Satt i AC2 .. RRoD. Endelig har jeg er grunn til å kjøpe en ny! woho Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er på andre sånn The Truth puzzle nå, hos onkelen min som redda meg og mora mi og søstera mi. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få aktivert de ytre sirklene i den rundingen. jeg kan bare snurre på den innerste sirkelen, og ikke bevege meg utover for å forme mønsteret, hvordan gjør jeg dette? :/ På norsk heter puzzlen 64 firkanter... Noen som vet? Endret 20. november 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er det banken som gjør at man kan ha mer skatt før den fylles? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så heldig jeg er.. ALDRI hatt problemer med 360en siden jeg kjøpte den når den kom. Satt i AC2 .. RRoD. Endelig har jeg er grunn til å kjøpe en ny! woho Sparer vel på rep.? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 han har vell lyst på nytt chipset eller noe fordi han sikkert har hatt den siden launch Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som kan gi en liten oppsumering av dette spillet til meg! sitter på hugget å vurderer kjøp sterkt! Likte igrunn 1'ern veldig godt, men ble som sagt veldig ensformig etterhvert.... Er det samme "greia" i 2'ern eller har de løftet det såpass høyt nå at dette faktisk fortjener den scoren det har fått? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Det er laaangt ifra like ensformig som det forrige. Det føles likt når man sitter å spiller det, men litt på samme måte som Modern Warfare 2. Alt er som du kan huske det er, men det er også lagt til en hel masse kule ting og en del irritasjonsmomenter er fjernet. Jeg sier kjøp. (Likte du det forrige vil du like dette bedre - sannsynligvis) Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Takk for innspillet Lakus!! Da blir det nok kjøp på meg også, men blir vel noen dager til, da jeg fortsatt er for hektet på MW2 Men greit å ha noe å sysle med når ingen "andre" er online ;-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Er forsåvidt hektet på MW2 jeg og, men det viste seg at Assassins Creed 2 var tidsoppslukende Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som vet hvor mange codexer man må ha for å få "Hidden gun"? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er det noen måte å se hvor lenge man har spilt i AC 2 ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er det, gå i startmenyen, så trykker du på alternativer, og viss du roter litt der så skal du finne det ut. Husker ikke hva det heter og har ikke spillet på nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ah takk.. Er så vant til at det står der man loader / velger continue, men der sto det bare når den ble lagret sist. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er på andre sånn The Truth puzzle nå, hos onkelen min som redda meg og mora mi og søstera mi. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få aktivert de ytre sirklene i den rundingen. jeg kan bare snurre på den innerste sirkelen, og ikke bevege meg utover for å forme mønsteret, hvordan gjør jeg dette? :/ På norsk heter puzzlen 64 firkanter... Noen som vet? Skal ikke være verre enn å bruke Left Stick opp eller ned, alt ettersom. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hmm, takker for svar, skal prøve etter jobb da Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som vet hvor mange codexer man må ha for å få "Hidden gun"? Du får den ikke av mengder codexer, men etter hvor langt du er kommet i storyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå