Lakus Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Lefdal og Elkjøp er jo mer eller mindre samme kjeden, men med forskjellige navn. Samme eiere osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ÅÅÅ, gleder meg heftig nå. Skal bli en drøm å fly rundt på hustak og snikmorde folk Og bare 3 dager til, HERLIG! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Håper Lefdal klarer å levere spillet i tide til meg Så jeg ikke får oppleve fadesen Elkjøp hadde med både Halo ODST og FM3 Oh... 500 for white eidtion virka som en fin pris, men er meget skeptisk til Lefdal\Elkjøp etter Forza 3 bestillinga mi. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Var det en straff hvis du drepte sivile i Assassin's Creed? Fant nettopp ut av du mister liv hvis du dreper sivile i AC2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 det var en straff ja, litt synd. Men de skal vel ikke oppfordre til totalslakt heller da Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som merker julestemningen? Masser av tid til å ha det hyggelig foran skjermen med Assassins Creed 2 er like rundt hjørnet! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ahh, leste at du kan drive med masseslakt uten straff etter du har gjort ferdig story mode Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nærmer seg med stormskritt nå, bare et par søvnløse netter til nå.... Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fikk spillet idag, og det som irriterer dritten ut av meg er at all tekst er på norsk. Det mest udugelige språket man kan ha som tekst i all form for media, og jeg får jo ikke endret det i spillet (finner hvertfall ikke noen språk alternativ). Bortsett fra det så er det et helt greit spill Hater 1´eren så får se om dette er bedre.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fikk spillet idag, og det som irriterer dritten ut av meg er at all tekst er på norsk. Det mest udugelige språket man kan ha som tekst i all form for media, og jeg får jo ikke endret det i spillet (finner hvertfall ikke noen språk alternativ). Bortsett fra det så er det et helt greit spill Hater 1´eren så får se om dette er bedre.. På norsk o.o? Bare det ikke er dubba så overlever nok jeg. Selvom jeg foretrekker å ha alt på engelsk. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er ikke dubbet nei (thank god), men menyer og alt annet er på norsk....OG jeg takler det ikke Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sett språk på konsollen til engelsk så ordner det seg elelr var det region. Husker ikke helt men jeg fikk det over til engelsk ihvertfall Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sett språk på konsollen til engelsk så ordner det seg elelr var det region. Husker ikke helt men jeg fikk det over til engelsk ihvertfall Måtte gjøre det på den måten ja... Takk skal du ha Ubisoft burde jo bare laget en meny på det i spillet... Nordmenn er ikke som franskmenn, tysker eller spanjoler som ikke skjønner engelsk for 5 flate øre. Nå skjønner jeg hvertfall hva ting og tang i spillet er for norsk skjønte jeg ikke en dritt av Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kan du fortelle litt? Går alt like smooth som i eneren, og er de nye tingene (shop, muligheten til å ta våpen osv.) godt implementert? Hvordan står det til med valgfrihet? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Og er det mindre repeterende en 1'ern? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Har kun spilt i rundt 2 timer og nettopp blitt en assassin så har ikke testet ut så mye enda. Det virker som om de har laget litt mer variasjon på oppdragene, men har kun testet en 7-8 stk. Ettersom jeg kun spilte 1´eren i 3 timer før jeg ble drittlei så føler jeg at jeg henger litt etter på historiedelen, men får se om ikke det henter seg opp litt senere.... Fikk ikke akkurat noen "wow-faktor" fra spillet men det kan jo endre seg senere.... Får fullføre spillet når jeg har tid og lyst, men det får bli neste år dessverre. MW2, LD2 & Saw er de 3 spillene jeg får holde meg til enn så lenge:p Endret 17. november 2009 av Wangen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bare 20 minutter til Gametrailers anmeldelsen er oppe nå. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Woho! Jeg liker anmeldelsene deres. Anskaffer meg spillet i løpet av dagene som kommer. Jeg har ikke lest mye om spillet, men jeg liker å bli positivt overrasket. Da Vinci virker iallefall spennende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da fikk jeg endelig mail fra cdon om at spillet er sendt. Har bestilt Black Edition. Men har ikke fått noe sporingsnummer. Synes det var litt rart da pakken helt sikkert ikke får plass i postkassen. Og det står bare at de har sendt "Assassin". Nåde dem om de har sendt meg den vanlige utgaven, da skal de få høre det. Men må si jeg ser frem til å få testet dette. Virker som utviklerne har tatt til seg kritikken fra eneren og gjort det som var dårlig der bra her. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Siden jeg har bestilt fra Play.com tar det nok en stund før jeg får den. Om jeg får den i det hele tatt da... <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå