Hockax_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Når jeg starter spillet på nytt, mister jeg alle flagg, view points og Tempelriddere da? Har tenkt å ta -alt-, så skal bruke et slikt kart så jeg finner alle sammen. Ja det gjør du, en veldig grei måte å være sikker på at du får med deg absolutt alt Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Beklager hvis dette er et dumt spørsmål men hva er forskjellen på vanlig, white og black utgave av spillet ? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Neida det finnes ingen dumme spørsmål, så du skal bare spørre i vei. Den vanlige utgaven er bare spillet. White Edition inneholder litt ekstra: * Extremely stylish white box * Ezio - exclusive collectable white figurine * One exclusive Playable Map (Santa Maria Dei Frari - VENEZIA) Og Black Edition inneholder enda mer: * Rare “Master Assassin” upgrade Ezio figurine * 3 in-game bonus quests: Enter & explore the most prestigious moments of the Renaissance. Reveal mysterious unique artifacts hidden within their walls. o Palazzo Medicis in Florence o Santa Maria Dei Frari In Venice o Arsenal Shipyard Warehouse In Venice * Conspiracy book: game art. * Game Soundtrack * All videos, behind-the-scene interviews and e-goodies about Assassin's Creed II * Collectible black packaging featured with unique authentic holographic signature Håper det hjelper. Endret 24. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det noe sted i Norge det fortsatt går ann å forhåndsbestille black utgaven ? Den så kulest ut men hvis ingen steder har den tror jeg at jeg må gå for white. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Virker som CDON fremdeles har Black Edition, men bare til pc. http://cdon.no/spill/assassin%27s_creed_2/ Endret 24. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen steder som har black edition til 360 =( Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen steder som har black edition til 360 =( Sjekk på Hardware sin prisguide. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen steder som har black edition til 360 =( Play.com har http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10287...ct.html?cur=258 Du må ut med 90.99 euro, men men... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heh, blir gøy hvis man må drepe en keiser som sitter å ser på en gladiatorkamp i et Colosseum Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heh, blir gøy hvis man må drepe en keiser som sitter å ser på en gladiatorkamp i et Colosseum Litt feil tidsalder. Gladiatorkamper var nok over for ca 1000 år siden når spillet finner sted Aner ikke om de brukte arenaen til andre formål som f.eks skuespill på den tiden, men mener de brukte den mest som steinbrudd for å bygge nye bygninger. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Mente selvfølgelig skuespill av gladiatorkamper Neida , men drap på colusseum ønsker jeg uansett Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Mulig jeg er dårlig å søke, men jeg finner ingen tråd om Assasins Creed 1. Derfor slenger jeg inn et lite spørsmål her. Det var en achievement som man bare kunne ta én gang i spillet, og hvis du gikk glipp av det tidspunktet så mistet du muligheten til å ta den. Det var noe med datamaskinen i laben, tror jeg. Noen som kan si når jeg skal ta den? Slik at jeg får rasket med meg mest mulig når jeg skal spille gjennom på nytt. Etter en rask sjekk på Xbox.com, så ser det ut til at det er to stykker. Conversationalist - Go through every dialog with Lucy. Hungerer of Knowledge - See 85% of all the memory glitches. Den første burde være grei. Da skal jeg bare forsøke å snakke med Lucy hver gang jeg har muligheten. Men den andre? Såvidt jeg husker, så kunne man ikke skippe noen av film-sekvensene. Endret 25. september 2009 av Kentmeister Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Når det kommer sånn blå data-greier i film-sekvensene (litt vanskelig å forklare. Ser litt matrix-tall aktig ut, bare at de er blå) må du trykke på A (tror jeg det var). Da ser du sekvensen fra en annen vinkel. Det er flere av disse i hver sekvens, så det er bare å være obs. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Som f.eks når du dreper et av targetene? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Som f.eks når du dreper et av targetene? Ja, f.eks. Det skjer når du er kommet til et target, som prater og viser seg, da kommer det opp flimmer, og da kan du trykke en tast for å skifte vinkel. Samme når du har drept de, som du sier, når de står og prater direkte med deg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Æsj selvfølgelig ble PC-versjonen utsatt. Var det ikke det jeg visste, det skjer alltid. Nå må jeg vente til neste år for å få min Black Edition. Nesten så jeg er fristet til å kjøpe den vanlige versjonen til PS3 for å få den til riktig tid. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 fra det jeg vet så langt så virker AC2 meget lovende =D ettersom de 15 sidequest greiene er optional så blir det forhåptentligvis ikke så repetivt som forrige gang likte AC 1 men repetisjon ødela forferdelig mye. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skjul Neida det finnes ingen dumme spørsmål, så du skal bare spørre i vei. Den vanlige utgaven er bare spillet.White Edition inneholder litt ekstra: * Extremely stylish white box * Ezio - exclusive collectable white figurine * One exclusive Playable Map (Santa Maria Dei Frari - VENEZIA)Og Black Edition inneholder enda mer: * Rare “Master Assassin” upgrade Ezio figurine * 3 in-game bonus quests: Enter & explore the most prestigious moments of the Renaissance. Reveal mysterious unique artifacts hidden within their walls. o Palazzo Medicis in Florence o Santa Maria Dei Frari In Venice o Arsenal Shipyard Warehouse In Venice * Conspiracy book: game art. * Game Soundtrack * All videos, behind-the-scene interviews and e-goodies about Assassin's Creed II * Collectible black packaging featured with unique authentic holographic signature Håper det hjelper. Har bestilt både white og black edition jeg... Skal selge den ene (white edition) til kompisen, altså bare spillet, ikke figurine. Så får jeg igjen litt spenn for det Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hva er det Tempelridderne finner i starten som Assasissene(!) stjeler? Endret 25. september 2009 av Kentmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå