Essem Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har aldri gledet meg så mye til et spill før. Det virker som om Assassin's Creed 2 er mye dypere enn det første spillet. Alle valgene du har ser helt genialt bra ut. ^_^ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tok nettopp en cancel på forhåndsbestillingen min igår jeg... Fordi White Edition hadde kommet! (100,- mer) så jeg bestillte den isteden. Ezio Figur Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har enda ikke fått meg til å spille ferdig eneren... Synes det er så dumt at de hopper på en av gangen, i typisk gammal hollywood stil (bortsett fra litt nyere filmer da) Lenke til kommentar
Potteplantee Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gleder meg til dette spillet. Ser lovende ut! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette kommer til å bli et av årets store spillhøydepunkter!, for min del. gleder meg bare mer og mer etter som det blir vist mer av spillet. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette er en av mine høydepunkt i år også Satser på at de har fikset en god del ting som 1ern fikk kritikk for Noe jeg ikke likte med det første var at jeg ikke følte meg som en snikmorder håper virkelig de klarer dette. Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) etter hva jeg har sett av gameplay hitil ser veldig det bra ut :rolleyes: Endret 1. september 2009 av Simpsons Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ikke akkurat det beste musikk valget, men awsome trailer som viser litt nytt jump kill på 2 stk samtidig på slutten :o edit:typo Endret 3. september 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 sykt rå trailer, men satt igjen med følelsen at dette ikke er noe snikmorder spill, mer gta aktige greier, mest grunnet musikken tenker jeg. men se fra 1:17 til 1:20, liker hvordan han ser på pinnen før han slår. akuratt som han tenker over hva han skal gjøre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Justice for fææææn! Faen ass, Justice er den beste electronica-duoen ever! 2ManyDJ`s etter. Om det ikke passa, driter jeg oppi. Fikk spillet uansett til å virke et snev tøffere Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sykt kul trailer. Jeg likte musikkvalget. Gleder meg bare enda mer til spillet nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva er kulest: Assassin's Creed Black Edition eller White Edition? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du får mest for pengene i Black, med white er også kul syntes jeg ^^ Figur i begge pakkene, tror du får en artbook i black i tillegg Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flott trailer med FANTASTISK musikk. Justice er utruleg bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Meh, traileren gjorde ikke annet enn å få meg mindre interessert i å kjøpe spillet på release. Hipp hurra, Ezio kan gå! På en bjelke til og med! Lite nytt i forhold til hva de har fortalt og vist før, og musikkvalget var jo fullstendig på trynet. Greit nok med discomusikk men velg i hvert fall en sang med drivet til videoen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Enig med at musikkvalget var helt feil, sangen var bra, men til videoen passet den ikke syntes jeg :S. Jeg er også enig med AltF4 med at det var lite nytt i videoen, men det var noen heftige kamp sekvenser Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tja, jeg så ikke noe jeg ikke har sett gjort før i andre spill om ikke annet. Og det er ikke et salgsargument i seg selv at man har greid å kopiere andre spill. Her er låta brukt i traileren på Spotify: Justice - Genesis Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg kan virkelig ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg :rolleyes: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Syns sangen får Ezio til å virke mer badass. Var også modig av dem å gå i en ny retning med traileren, med tanke på musikken. Friskt rett og slett. Jeg digger den, og sangen er lagt til på playlista mi. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Denne traileren er jo i samme ånd som traileren for Assassin's Creed. Jeg må legge til at jeg synes den var bra og den viser frem mye av alt det nye som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå