Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Økonomi systemet så bra ut, ja :) Noe jeg la merke til var det store utvalget av sverd som kom opp. Mangel på flere våpen var noe jeg savnet i Assassin's Creed. Begynner å bli skikkelig hypa nå :D Skal forhåndsbestille Assassin's Creed Black Edition når det kommer på lager i en norsk butikk.

Lenke til kommentar
Valgfrihet i spill er alltid en god ting. Dessverre så vet jeg at jeg bare kommer til å kjøpe opp fullt med kastekniver og ta det derfra..

Kommer litt an på. Hvis knivene er like brukbare her som i nummer 1 blir det mye kasting på herr Enzio i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Ezio har en ganske effektiv skjult pistol også, men den kan sikkert bare ha én kule i magasinet. Det gjør den nok best egnet til selve snikmordene, så det kan godt være kastekniver er vel så nyttige som i det forrige spillet.

Tror nok ikke den pistolen er så nyttig. ser for meg at det er sånn en kules greier som man kun bruker i "nødsituasjoner" eller noe. Ellers ser våpna jævlig deilige ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Enig i at våpnene ser morsomme ut. jeg er ikke helt sikker på det med pistolen, kommer jo helt an på hvordan de velger å gjøre det.

Lenke til kommentar
Enig i at våpnene ser morsomme ut. jeg er ikke helt sikker på det med pistolen, kommer jo helt an på hvordan de velger å gjøre det.

Som sagt, tror det blir sånn liten ting, tviler på at du kan late som du spiller call of duty. er nok bare 1 skudd på den.

Jeg har i allefall tenkt tl å bare bruke den i nødsituasjoner.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Uansett hvilke våpen vi får bruke, krysser jeg fingrene for at spillet faktisk blir litt vanskelig. Etter du hadde fått counter-attack i eneren (og fått det inn i fingrene) var du så godt som udødelig. Hvis man bare gadd kunne man stått og slåss i godt over en halvtime, uten å ha store problemer.

Likevel må jeg medgi at det ser litt mørkt ut på den fronten (ut i fra den informasjonen vi har fått) men er likevel lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Uansett hvilke våpen vi får bruke, krysser jeg fingrene for at spillet faktisk blir litt vanskelig. Etter du hadde fått counter-attack i eneren (og fått det inn i fingrene) var du så godt som udødelig.

Enig.

Det ser ut som counter-systemet blir tatt godt vare på i oppfølgeren også, siden man kan ta mostanderens våpen.

Forhåpentligvis vil det komme noe som forhindrer Ezio fra å stå og desarmere folk i en times tid uten å ta imot skade.

Spill generelt i dag synes jeg er for lette, og det er ikke overraskende at de to eneste spillene jeg fortsatt ikke har fullført per dags dato (Mega Man 9 og Monkey Island uten hint) er spill som enten er remakes, eller følger den gamle koden.

Det er morsomt med utfordringer, og Ubisoft burde tørre å prøve å utfordre og gjøre spilleren litt frustrert :)

Lenke til kommentar
Det kan lett gjøres ved å la flere fiender angripe samtidig. Blir litt verre å stå i midten da.

Nettopp det samme jeg tenkte på, men det er lite annet vi kan gjøre enn å håpe på at Ubisoft selv har tenkt på dette.

Det blir for dumt når 13 fiender står passivt og ser på at du dreper en av "gjengen" deres.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Uansett hvilke våpen vi får bruke, krysser jeg fingrene for at spillet faktisk blir litt vanskelig. Etter du hadde fått counter-attack i eneren (og fått det inn i fingrene) var du så godt som udødelig.

Enig.

Det ser ut som counter-systemet blir tatt godt vare på i oppfølgeren også, siden man kan ta mostanderens våpen.

Forhåpentligvis vil det komme noe som forhindrer Ezio fra å stå og desarmere folk i en times tid uten å ta imot skade.

Spill generelt i dag synes jeg er for lette, og det er ikke overraskende at de to eneste spillene jeg fortsatt ikke har fullført per dags dato (Mega Man 9 og Monkey Island uten hint) er spill som enten er remakes, eller følger den gamle koden.

Det er morsomt med utfordringer, og Ubisoft burde tørre å prøve å utfordre og gjøre spilleren litt frustrert :)

Ah, håper ikke det. Jeg har allerede ødelagt to PS3-kontroller pga ren frustrasjon, og vil nødig risikere en 3! Men enig i at det kan bli litt mer utfordrende. 1'ern var ikke så vanskelig, med unntak av tempelridderne og når det var mange rundt deg. Det holder med at fiendene får litt mer fighting skills samtidig som du selv tar lettere skade. Mer enn det skal det faktisk ikke til, da Assassin's Creed er perfekt på så mange områder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...