AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ny video! Gameplay og intervju med folk som jobber med spillet. Fra Comic-con. Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hørtes veldig spennende ut, liker dette her Den idèen om en film var også noe jeg ser fram til. Selv om det kanskje kan bli at denne serien (Assasins Creed) kommer til å bli rævkjørt av for stor lyst til å lage profitt profitt profitt. Anywho, veldig kul video og kan bare si at jeg fortsatt gleder meg like mye til spillet np som før Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) assassins creed 2 special edition http://xbox360.ign.com/articles/101/1010449p1.html var ikke særlig dyr heller EDIT: får ikke direkte link til å funke... Endret 5. august 2009 av Jotty Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Begynt å glede meg til dette spillet nå. Med flere oppdragstyper og henrettelsesmetoder, så kan dette bli en klassiker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den var ganske stilig. Jeg får spørre Gamestop om jeg kan oppgradere forhåndsbestillingen min. Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Personlig syns jeg Black edition er stiligst, men er usikker på om det blir kun for UK? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Personlig syns jeg Black edition er stiligst, men er usikker på om det blir kun for UK? Hvis den ikke kommer, så kan du bare importere den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 De har hatt Black Edition til forhåndsbestilling på cdon.com en stund nå, men nå er det bare pc-versjonen igjen. http://cdon.no/spill/assassin's_creed_...edition-4222170 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det begynner å nærme seg til release nå. Jeg gleder meg som en unge på julaften :rolleyes: Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 tenker jeg bestiller fra play.com men litt småkjipt å få spillet en uke eller no etter release Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Bestill fra en norsk side? Men er det fortsatt 20. November som er release date? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Begynt å glede meg til dette spillet nå. Med flere oppdragstyper og henrettelsesmetoder, så kan dette bli en klassiker. For ikke å snakke om litt mer varierte omgivelser. Oransje -> Grått -> Brunt, ble noe monotomt i mine øyne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syns da ikke AC hadde så få farger. I byene var det kanksje litt monotont men jeg husker ikke spillet som sesielt kjedelig rent grafisk. AC 2 har havnet litt i bakevja for meg gitt, er for mange andre titler som er mer spennende samt flinkere til å reklamere for seg selv om dagen! Tror det rett og slett blir forbigått av meg til det havner i billighylla. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Da hadde vi forskjellig oppfatning av spillet i så fall, for jeg synes spillet var en flott representant for dagens "kaffe-filter" spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Haha ja "kaffefilter" er et godt navn på stilen! Er desverre noen som ser ut til å være redd farger. Hvorvidt AC 2 bryter med mønsteret gjennstår jo å se. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis AC2 ikke bryter med kaffefilter-trenden, da har de ikke gjort jobben sin. Venezia i den tidsperioden skal være full av kraftige og klare farger. Rikdom ble uttrykt gjennom farger, dagens penisforlenger kan man si. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ut i frå den flying machine-demoen dei viste på E3 ser det i alle fall bedre ut med tanke på fargar. Men om dei har gjort ein god nok jobb med det sånn jevnt over er vel ikkje godt å seie enda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Dev. diary 2. Det er 3 fraksjoner i spillet som hjelper deg underveis, og det er mulig å stjele fra samtlige mennesker i byen man er. Og det kan lønnse seg for nå er det butikker hvor man kan kjøpe seg våpen og slikt. Endret 13. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg liker elementene fra rollespill de har lagt inn ved å gi oss muligheten til å kjøpe våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå