Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg stusset også litt over det med halberden, men når jeg sitter der med spillet tror jeg ikke det kommer til å være noe stort irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Må si dette er et av spillene i år jeg gleder meg mest til. Perfekt tidsepoke de har valgt, og mest sannsynlig har de hørt på feedbacken fra 1'ern, så mindre irritasjon og repetisjon blir det nok! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette blir gøy folkens Men er slik at det er leonardo da vinci som skal hjelpe han ezio? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er fra Da Vinci Ezio får flyet sitt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Og tingene, sikker han som gir ham den skyte tingen også Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da Vinci har også ordnet Ezios hidden blades, slik at han slipper å ofre en finger. Derfor har han 10 fingre (Altair hadde 9), og også 2 hidden blades. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Og giftering. http://www.gametrailers.com/video/assassin.../51783?type=flv fikk ikke den gametrailers tingen tl å funke jeg. Fikk bare opp en helt annen video. Endret 21. juni 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 er det ikke slik at han skal ta hevn på folkene som myrdet familien hans? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Aner ikke, er det noe som har blitt sluppet om storyien enda? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fyren hadde jo en giftering, så da er det sikkert hevn for drap eller kidnapping som står på agendaen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jaja, men det er jo spekulasjoner da, selvom det er fult mulig, og jeg tror det er større sannsynlighet for det enn at du kan besøke kona og ungen din hjemme Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du hører jo litt av storyen fra han som blir skutt. Han nevner jo at han skal nyte henne eller har nytt henne. Er litt trøtt så orker ikke sjekke Men det skal være i filmklippet ihvertfall: Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Stemmer, det blir nemnd i den cinematic traileren Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han snakker jo om mora da, ikke dama. han sier: Impresive display, shame your father could not see it. As for your mother, I will give her my full potensial. Men, som sagt, jeg har større tro på at kona hans dør enn at Ezio lever lykkelig med kona si i et iddylisk hus oppe på fjellet. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gleder meg litt til dette, men har eit spørsmål. men de er kansje ein spoiler så eg merkerer det i svart du bør ha gått igjønå alle samtalene med luzy og gått igjøna spilett før du leser dette. håper på at eg ikkje ødelegger noe vorfor har enzio 10 fingre mens, luzy (hun som styrer animusen) bare har ni, (men av en eller annen grunn ser ut som har ti. Sikkert en fake en for å skjule va hu egentligt er. noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Det er jo bare det at hun tar å bøyer fingeren er det ikke? Ezio har forresten 10 fingre fordi leonardo davinci konstruerte knivene slik at han slapp å amputere en finger, i allefall slik jeg har fortstått det Endret 23. juni 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gleder meg litt til dette, men har eit spørsmål. men de er kansje ein spoiler så eg merkerer det i svart du bør ha gått igjønå alle samtalene med luzy og gått igjøna spilett før du leser dette. håper på at eg ikkje ødelegger noe vorfor har enzio 10 fingre mens, luzy (hun som styrer animusen) bare har ni, (men av en eller annen grunn ser ut som har ti. Sikkert en fake en for å skjule va hu egentligt er. noen som kan svare på dette? Hun har ti, men du ser at hun bøyer fingeren inn i hånda for å vise Desmond at hun er på hans lag. Det er sikkert det "hemmelige" tegnet til leiemorderne som har oppstått etter Altaïr. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare for å quote meg selv... lenger oppe på siden.. Da Vinci har også ordnet Ezios hidden blades, slik at han slipper å ofre en finger. Derfor har han 10 fingre (Altair hadde 9), og også 2 hidden blades. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 tussen takk for gode svar. da fekk eg det oppklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå