Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir nok å kjøpe den jeg også. AC var det første spillet jeg fikk 1000/1000GS i, og AC2 blir nok heller inget unntak. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir nok å kjøpe den jeg også. AC var det første spillet jeg fikk 1000/1000GS i, og AC2 blir nok heller inget unntak. Hehe, holder på å samle flagga i Kingdom nå, er på nr. 89 og jeg tror jeg har gått glipp av et :-/ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Den er kjip! Jeg fant meg en guide og gikk systematisk over alle flaggene, selv de jeg visste jeg hadde tatt allerede, bare for ikke å falle ut av systemet Endret 11. juni 2009 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Den er kjip! Jeg fant meg en guide og gikk systematisk over alle flaggene, selv de jeg visste jeg hadde tatt allerede, bare for ikke å falle ut av systemet Er akkurat det jeg gjør, får se hvordan det går Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det finnes jo kart over alle flagg og templars.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Startet på nytt når jeg skulle ta templars og flaggene. Hadde tatt "ett her og ett der", så tellingen gikk i surr. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke helt så spenningen i å finkjemme hver millimeter av AC på jakt etter flagg og lignende. Jeg håper det sidequestene i AC2 blir mer interessante. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Litt OT, men jeg synes egentlig at man i alle slike spill burde ha noe å gå etter for å finne slike hemmeligheter. For eksempel at man får vite at det er så så mange innenfor et bestemt område, eller at hemmelighetene blir merket av på et kart hvis du kommer et stykke inn i spillet eller gjør noe for å kunne få se dette. Dette gjør det mye mer underholdende å lete etter hemmelighetene imo. Eksempler er beyond good and evil og Bully. Endret 11. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) -snip- Patrice Désilets sa i et intervju med Joystiq at man skulle ha et pengesystem, og at man kan finne skatter og liknende. Vil tro de kommer til å bygge litt på dette, så vi får bare vente og se. Er forøvrig enig med deg i at man burde ha noe å samle og/eller lete etter. Link til det aktuelle intervjuet Endret 12. juni 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Kjenner at jeg ikke er like hypa for dette spillet som jeg var med det første. I AC1 var det parkour-elementene som var den store gulroten, men nå har vi kommet over det. Så historien og alle de andre elementene som gjør et spill bra må virkelig klaffe for at dette spillet skal bli bra. Ihvertfall bra nok til at jeg gidder å bruke penger på det. edit: leif Endret 11. juni 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Litt OT, men jeg synes egentlig at man i alle slike spill burde ha noe å gå etter for å finne slike hemmeligheter. For eksempel at man får vite at det er så så mange innenfor et bestemt område, eller at hemmelighetene blir merket av på et kart hvis du kommer et stykke inn i spillet eller gjør noe for å kunne få se dette. Dette gjør det mye mer underholdende å lete etter hemmelighetene imo. Eksempler er beyond good and evil og Bully. Patrice Désilets sa i et intervju med Joystiq at man skulle ha et pengesystem, og at man kan finne skatter og liknende. Vil tro de kommer til å bygge litt på dette, så vi får bare vente og se. Er forøvrig enig med deg i at man burde ha noe å samle og/eller lete etter. Link til det aktuelle intervjuet Godt intervju, nå må jeg bare få skaffet meg det første spillet^^ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Platinum/Classics (?) hos Play.com til £9.99. Repetivt eller ikkje, ein hundrelapp er ein god pris for spelet. Skal ikkje sjå vekk i frå at du kanskje finner det billigare brukt på eBay eller liknande også Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 AC2 kommer 20. november i UK, så da kan vi vel forvente det i Norge også da. Det er vel tre dager senere enn US release, som er 17 nov. Like greit at det kommer litt senere til Europa, er mye bra spill som kommer da uansett . Lenke til kommentar
Soccerwizard Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Assassin Creed var dødskult, og eg var meget spent etter att eg hørte att AC2 kom! Når eg såg traileren ble ikke forventningene mindre akkuratt! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 AC2 kommer 20. november i UK, så da kan vi vel forvente det i Norge også da. Det er vel tre dager senere enn US release, som er 17 nov. Like greit at det kommer litt senere til Europa, er mye bra spill som kommer da uansett . Vi har da Modern Warfare 2 mens vi venter Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kjenner at jeg ikke er like hypa for dette spillet som jeg var med det første. I AC1 var det parkour-elementene som var den store gulroten, men nå har vi kommet over det. Tja, for min del utgjorde også muligheten til å springe rundt i åpne, levende byer i midtøsten under korstogene, og hele snikmorder-opplegget to viktige poenger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er skeptisk til tidsepoken og det generelle designet til AC2, men satser på at klatre-gameplayet ene og alene gjør opp for det. Det var altfor morsomt i AC så hvis det blir det samme her er jeg egentlig fornøyd. De nye gameplaymekanikkene stiller jeg meg også ytterst positiv til. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Er skeptisk til tidsepoken og det generelle designet til AC2 At du er skeptisk til tidsepoken er helt greit, selv om jeg selv synes de har valgt en god tidsepoke, men kan du utdype hva du mener er dårlig med det generelle designet til AC2? (Hva er det egentlig du sikter til?) Edit: Forresten, her er den samme E3 videoen som ble vist noen sider lengre fram i tråden, men her er det en fyr som kommenterer i tillegg: Endret 15. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med designet (i den sammenhengen) sikter jeg til klesstiler, hovedkarakteren, og arkitekturstilen generelt. Verden ser helt nydelig ut, men den skulle vært i teksturene og modelene til AC1, mener jeg. Sikter med andre ord til ting som blir påvirket av tidsepoken. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 No ser vel ikkje protagonisten så veldig forskjellig ut frå AC1. Kvit-kledd med kappe på hovudet, litt fleire fargar i front, kanskje. Ein som har spelt AC1 vil umiddelbart vite kva spel det er snakk om når dei ser han. At tidsepoken er endra og dermed også endrar på klesstil og arkitektur er det jo ikkje så mykje å gjere med Uansett ser det jo utruleg flott ut av det me har sett så langt. Det som derimot ikkje såg spesielt bra ut er når han tar halberden frå vakten og utan problem stikker den gjennom (og tilbake igjen!) eit par-tre vakter etterpå. Sverda i AC1 er det greit, med ein to meter lang halberd ser det berre merkelig ut. Får håpe dei har fått finpussa på sånt fram til release. Alt i alt, det einaste dei treng å "fikse" frå AC1 for min del er å gjere det meir variert. Var dritlei på slutten, spelte berre for å få med meg kva som skjedde med Desmond. Håpar berre dei ikkje klurar til historia no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå