Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assassins creed var litt av min radar etter 1ern, dog jeg spilte igjennom det, 2 ganger både på ps3 og xbox 360. Men det ble veldig ensformig og repretivt i lengden, dog det ser ut som ubisoft har tatt kritikken å prøver å snu det rundt. det de har vist sålangt virker ihvertfall ufattelig rått:) gleder meg til mer info.

Lenke til kommentar

Jeg synes omgivelsene i det første spillet fanget stemningen i byene veldig bra. Man kunne se at Acre var en fattig by med mye kriminalitet, Jerusalem var rikere og mye mer påvirket av Europa, mens Damaskus var en gammel arabisk by.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte vel mer på omgivelsene byene lå i, jeg skjønner jo at det er slikt det ser ut i områdene rundt byene, men det ble ufattelig kjedelig for meg personlig å ville prøve å utforske noe da det ikke var noe mer enn grå "bakkar og berg".

Omgivelsene her virker dog mer levende og truer faktisk med å fange oppmerksomheten fra det man faktisk skal gjøre, iallefall i mitt tilfelle.

Så langt ser det ut som om AC2 innfrir løfter, og blir dermed for meg det spillet AC1 skulle ha vært fra starten av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...