Cerandin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvorfor ble det vist gameplay på Sony sin pressekonferanse, men ikke MS sin? For at det samme ikke skulle bli vist 2 ganger, og fordi Sony sikkert ga dem en liten hundrings eller to for å være med dem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Fordi Sony fikk en bitteliten del av eksklusivitet i Assassins Creed 2. Om du kjøper spillet på PSP vil du nemlig få 6 ekstra våpen i AC2, noe som vil bringe antallet våpen på PS3 opp i 30. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er PSP-spillet det samme som AC2 eller blir det et helt nytt eksklusivt til PSP? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det heter AC Bloodlines eller no Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nei spillet til PSP er et eget ekskusivt spill. Heter Assassins Creed: Bloodlines og handler vistnok om Altair, ikke Ezio (hvis han jeg snakket med hadde rett). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Intervju Jade Reynolds... oh, and she tells us about Assassins Creed 2. http://translate.google.com/translate?prev...history_state0= Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 AHHH endelig! Ezio er etter hevn, det digger jeg! var litt kjedelig med altair som var så "oh, i'm nice baby" Håper på DLC til AC2 og, ville vært grisedigg Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fikk lyst til å kjøpe en PS3, bare for å prøve Assassin Creed II. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fikk lyst til å kjøpe en PS3, bare for å prøve Assassin Creed II. X360 er billigere om du bare skal ha konsoll til ett spill Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje det kommer først til PS3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/05/kultur/...ox_360/6569868/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kanskje det kommer først til PS3 Det har de vel ikke sagt noe om. Det eneste er vel at PSP-utgaven skal gi ekstra våpen og tydeligvis noe mer historie. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Assassins creed var litt av min radar etter 1ern, dog jeg spilte igjennom det, 2 ganger både på ps3 og xbox 360. Men det ble veldig ensformig og repretivt i lengden, dog det ser ut som ubisoft har tatt kritikken å prøver å snu det rundt. det de har vist sålangt virker ihvertfall ufattelig rått:) gleder meg til mer info. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Omgivelsene virker iallefall litt mer givende og levende ut enn de var i eneren. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg synes omgivelsene i det første spillet fanget stemningen i byene veldig bra. Man kunne se at Acre var en fattig by med mye kriminalitet, Jerusalem var rikere og mye mer påvirket av Europa, mens Damaskus var en gammel arabisk by. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg tenkte vel mer på omgivelsene byene lå i, jeg skjønner jo at det er slikt det ser ut i områdene rundt byene, men det ble ufattelig kjedelig for meg personlig å ville prøve å utforske noe da det ikke var noe mer enn grå "bakkar og berg". Omgivelsene her virker dog mer levende og truer faktisk med å fange oppmerksomheten fra det man faktisk skal gjøre, iallefall i mitt tilfelle. Så langt ser det ut som om AC2 innfrir løfter, og blir dermed for meg det spillet AC1 skulle ha vært fra starten av. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå er det mulig å bestille Assassins Creed 2: Black Edition fra cdon for 599,- http://cdon.no/spill/assassins_creed_2%3a_...edition-4222171 Her er det som skal være med http://www.n4g.com/ps3/News-339257.aspx Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Stilige greier, får se om jeg gidder å investere i den pakken. Spilte tross alt Assassin's Creed 1 ihjel, så det kan vel være verdt det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Stilige greier, får se om jeg gidder å investere i den pakken. Spilte tross alt Assassin's Creed 1 ihjel, så det kan vel være verdt det. Må nok ha det jeg og, jeg spilte også AC 1 ihjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå