AltF4 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 5.You'll meet historic figures in this game, some victims other allies. da Vinci will be playing a very important role as your mentor and will create gadgets for you to use. Dette er ikke Assassins Creed lenger det er; Street Fighter 00Creed ^_^ Fixed Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er hvertfall svært fornøyd med at settingen ble satt til de italienske by-statene i renessansen, og er det noen historiske kjendiser jeg kan kjenne igjen er det bare et pluss. Jeg er også glad for at Ezio kan svømme i og med han skal til Venezia. Man kan spørre seg hva problemet til Altair var; han kunne klatre opp lodrette vegger, hoppe fra tak til tak og overleve fall på hundre meter, men falt han i en elv så døde han tvert! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er også glad for at Ezio kan svømme i og med han skal til Venezia. Man kan spørre seg hva problemet til Altair var; han kunne klatre opp lodrette vegger, hoppe fra tak til tak og overleve fall på hundre meter, men falt han i en elv så døde han tvert! Det er historisk riktig. Svømming var ikke vanlig å kunne i middelalderen med mindre du bodde ved siden av en sjø og var vant med vann. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er historisk riktig. Svømming var ikke vanlig å kunne i middelalderen med mindre du bodde ved siden av en sjø og var vant med vann. Nå ligger Acre ved sjøen, og Damascus og Jerusalem er ikke langt unna. Ikke at jeg vet hvor Altair liksom skal ha vokst opp. I noe tilfelle er det ingen voksen mann som drukner i en to meter bred bekk som renner midt i en by. Men nå lurer vi oss selv, for det er ikke historisk korrekthet det handler om her men latskap fra programmerernes side. Det tar langt mindre tid å legge inn en trigger som gjør at karakteren dør enn å implementere en egen svømmemodus. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eller å gjøre snikmyrdingen mer interessant ved at du må unngå vannet. For eksempel snikmyrdingen av han kisen i båten. Beste måten var å hoppe bortover pålene, klatre opp siden av båten og kjøre kniven i ham før han merker noe som helst. Det ville ikke vert like tøfft om Altair kunne svømme. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At utviklerne bevisst ikke la inn svømming fordi de mente det tilførte gameplayet noe føler jeg blir vel naivt å tro. Å hoppe rundt på pålene i havnen utenfor Acre hadde vært like spennende og mindre frustrerende hvis man i stedet for å dø med en gang man landet i vannet heller var tvunget til å lete etter sted der man kunne komme seg opp igjen. At ridderne sank i sine tunge rustninger er mer forståelig. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Greit nok, la oss si at de ikke gadd å legge inn svømming. Men om ingen av NPC'ene kunne svømme men bare Altair ville det nok blitt klaging. Siden Altair ville kunne svømme, hvorfor ikke alle andre? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 De fleste NPCene kunne heller ikke klatre opp loddrette vegger eller stupe fra hundre meter høye kirketårn og overleve, men så er det forventet at et medlem av assassiner-sekten skal kunne litt (eventuelt veldig mye) mer enn den jevne araber. Klaging slipper man uansett ikke unna. Det er nok av folk som har klaget på at Altair ikke kunne svømme og det hadde sikkert vært noen som klaget om bare han kunne svømme. Om NPCene hadde kunnet svømme ville noen klaget på at det hadde vært mer underholdende om de druknet. Gamere er en bortskjemt rase som ikke vil bli fornøyde før hvert spill kommer med en prostituert inkludert i prisen. Men dette blir litt på siden av topic. Jeg foreslår at vi sporer tråden tilbake på AC2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Eller å gjøre snikmyrdingen mer interessant ved at du må unngå vannet. For eksempel snikmyrdingen av han kisen i båten. Beste måten var å hoppe bortover pålene, klatre opp siden av båten og kjøre kniven i ham før han merker noe som helst. Det ville ikke vert like tøfft om Altair kunne svømme. Det var ræva gameplay uansett hvordan du ser på det, fordi du datt i vannet så lenge du ikke greide å regne ut millimeterposisjonen på kontrollsitkka. Holdt på å kaste hele AC i dass rundt 50. gangen Altaïr hoppet rett frem mellom to påler. Så ikke helt problemet med å ha svømming i det spillet, og det gjorde nok ikke utviklerne heller når de nå har implementert det. Effektiv > Tøff Endret 6. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja, det hadde jeg nesten glemt. Den delen av spillet var ekstremt lite intuitiv i og med det ikke var noen logikk i hvor Altair hoppet i forhold til hvilken retning man pekte stikka i, så man endte opp med en prøv og feil-prosess der du rett og slett måtte dø noen ganger før du fant ut hvordan man skulle trykke "riktig". Det får en til lure på hvordan den sekvensen fikk passere når de testet spillet. Hvis utviklerne legger inn noe lignende i AC2 håper jeg de tar seg litt bedre tid. Endret 7. mai 2009 av Spartakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg gjorde det oppdraget på en litt annen måte, kan man si. Løp rett inn foran på skipet. Han på båten oppdaget meg, men jeg fikk tatt ham uansett. Likevel falt jeg i vannet noen ganger, og syntes det var merkelig at Altair ikke kunne svømme. Det er fint at de har lagt til den egenskapen på Ezio. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) NÅ gleder jeg meg! Game Conference Demo Official Trailer Endret 3. juni 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Herregud noe så sinsykt nydelig! Kommer lett til å bli game of the year for min del Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Fy fader så fett det ser ut. Virker som de har tatt nesten-vinner oppskriften fra eneren og forbedret den! Eneste jeg reagerte på er hvor enkelt det så ut. Personlig synes jeg det originale AC var litt for enkelt, og det ser ikke ut som det har blitt så mye vanskeligere her, snarere tvert imot Endret 3. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Double hidden blade er instawin. Ingen tvil om det. Spillet så nydelig ut også, gleder meg enormt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser jo nydelig ut. SÅ lenge de fjerner det som gjorde 1'ern repetiv blir dette en sikker vinner Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Og for de som ikke har fått det med seg, så blir Assassin's Creed sluppet ut den 17. November 2009 Kilde Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg aner en gryende misnøye allerede nå mot folk som snakker italiensk og plutselig bytter til engelsk. Selve spillet så fett ut, dog veldig arkadeinspirert. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så sinnsykt RÅKULT!! den gameplay videoen på sony sin presse konferranse var jo bare dødskul Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvorfor ble det vist gameplay på Sony sin pressekonferanse, men ikke MS sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå