Erik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Holder på å spille gjennom 1'ern nå og en ting jeg har lagt merke til er at fiendene dine er veldig "overagressive". De blir veldig fort sure. F.eks bare du rir litt for med hesten går de helt bananas, de kunne ikke tenke seg at det bare var en tilfeldig forbi passerende som hadde dårlig tid? Nei da. Så litt mindre aggressiv AI når man ikke er i combat og sånt hadde vært kjekt. Det blir verre når man har spilt en stund, og alle vet at det er en snikmorder rundt i de tre byene. Da kan man ikke løpe ned en gate engang uten at det bli ropt "Assassin!" Har allerede begynt for meg, bare fordi jeg har på meg en hvit kappe med masse våpen så MÅÅÅ jeg jo ikke være en snikmorder :rolleyes: Endret 19. april 2009 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er rart det. Er jo hauger av 'scholars' som får jogge rundt, men har de noen kniver og farger på seg, i tillegg til å klatre på bygninger og jogge rundt, da er det for gærent. Dumme spillet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Akkurat det med masse våpen er litt rart. Det kommer fire munker forbi, du smetter inn i midten, og INGEN legger merke til deg. Det at du er mye høyere enn de andre klonene, at du har masse våpen og lær til å ha de i på deg og at deler av kappen din er rød bryr ingen seg om. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 De tror du er munkelederen, noe som gjør at de får enda mer respekt for deg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noe jeg synes var drit kult på 1 enern, var den introen, når du bare så altaïr forsvant inn i kirke, så kom det mange munker ut. Så kult det hadde vært hvis en fyr pluttslig fikk en kastekniv i nakken da bare sånn helt uten videre, som altaïr hadde kasta. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er temmelig kul den videoen.. Han bare timer alt så perfekt, og idet han står foran kirken åpner dørene seg og tre dusin og åtte snes munker kommer ut. Bare dumt det aldri var et scenario i selve spillet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er temmelig kul den videoen.. Han bare timer alt så perfekt, og idet han står foran kirken åpner dørene seg og tre dusin og åtte snes munker kommer ut. Bare dumt det aldri var et scenario i selve spillet Jepp, det hadde vært så DRIT! kult, eller å kunne bruke armbrøst sånn som han gjorde i filmen, eller hvordan han gikk å drepte han fyren som skulle henge de folka. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er ganske fornøyd med å ha kastekniver jeg. Synes det er mye kulere enn armbrøst/bue + at det er mer klassisk assassin. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 ja, jeg synes også kastekniver er kulere, jeg bare tenkr, når du ser på introen til AC 1 så brukte han et armbrøst og det så så drit kult ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg kan ikke huske den introen :S Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) den. Dog du ser jo at han mister den, han spidder jo en fyr i siden med den. Dog det så kult ut. Endret 19. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) http://gameplanets.blogspot.com/2009/04/ne...in-creed-2.html Vet ikke om det er gammelt nytt, men ble postet i går på denne siden. 1. Ezio Auditore di Firenze, the new hero of this adventure, is very different from Altair. " Being Italian, we wanted to give him a big attraction for women. He's a seductor(...) he's also more warm and free than Altair, following his ambition for revenge instead of only obeying orders. 2. The first game was criticized for being to linear. That's why this one will have over a dozen new types of missions, with a lot more liberty and surprises. For example, you can decide to kill some witnesses if you feel they we're watching you too much during your assassination. 3. Desmond Miles is back again, but this time the modern areas of the game will be more exciting. 4. The new hero is a much better swimmer than Altair, he can even hide underwater or kill his victims after bringing them into the water canals. 5.You'll meet historic figures in this game, some victims other allies. da Vinci will be playing a very important role as your mentor and will create gadgets for you to use. 6. Having more than your secondary knife, you'll be able to defend yourself with your fists. You are a master of death, so you have to know every way to defend yourself 7. The clothes of Ezio are a mix of noble Italian families from the renaissance (he's a privileged man who's been betrayed by the head families of Italy) and feathers typical of assassins in that time. Unlike the first, you'll be able to blend in with more than just the priests. 8. Big jumps are back from the first, but with your new ability you'll be able to dive right into water. 9. One of Leonardo biggest contribution will be a flying machine helping you getting into normally unaccessible locations. You'll also need it in some of the missions. 10. The criticized ending of the first will not change the way they look at this one. I don't think a direct ending is the best choice because it leaves no place for imagination. One thing is for sure, we will eventually get an AC3. Endret 26. april 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Flyvemaskin.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg tror det egentlig blir løst helt greit, ved at man finner den plassert på et hustak så glir man dit man skal. Ufattelig teit men det er vel den beste løsningen når de først skal ha denne triste greia med i spillet sitt. Svømmegreia høres forsåvidt spennende ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Syntes dette høres ut som spillet de ville lage fra starten av. Nå ved de hva fansen klager på og kan tilrettelegge seg det. Gleder meg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kan ikke si jeg det motsatte av gleder meg, jeg bare føler en mer avventende skepsis. Med de nye forandrinene i hovedkarakteren i forhold til Altaïr så er jeg fortsatt på gjerdet, det er liksom tilsynelatende ikke så mye orginalt AC igjen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gleder meg utrolig mye til AC2 nå, spesielt etter den nye infoen som kom. Syns Desmond var en utrolig kul karakter, så blir morsomt å få vite mer om tingene rundt han. Angående flyvemaskinen så er jeg litt småskeptisk, men er nok kun under ett eller to oppdrag man får bruke den for å komme fra A-B kjappest mulig, og det syns jeg bare blir tøft. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Flyvemaskin.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Jeg er både glad i Sci-fi og alternativ historie i tillegg til historie generelt, så en daVinci flyvermaskin høres helt greit ut for meg . Framtids delen av Assassins historien gjør alikevel at noe slikt ikke ødelegger innlevelsen for min del. Endret 26. april 2009 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gleder meg sykt til å finne ut hva som skjer i fremtiden. Kanskje man kan spille som moderne assasin i 3'ern? Det hadde vært utrolig flott hvis de gjør det riktig. Ellers gleder jeg meg til å knne svømme og alle mulighetene det gir. Jeg er bare litt redd for at Ezio Auditore di Firenze skal bli litt for liberal og overdrevet. Jeg likte den tause og strenge stilen til Altair! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 5.You'll meet historic figures in this game, some victims other allies. da Vinci will be playing a very important role as your mentor and will create gadgets for you to use. Dette er ikke Assassins Creed lenger det er; 00Creed^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå