Gå til innhold

Spillene fra Bullfrog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd Startopia. Ble laget av Mucky Foot som var tidligere insatte hos Bullfrog.

 

Birger :)

Det forklarer banna godt hvorfor det var så genialt! Ååååh, Startopia! Nå fikk jeg lyst til å spille det også! Sånn skikkelig underholdende spacesim med et lett tycoon-touch, krydret med en og annen Douglas Adams-referanse og annen popkultur. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har prøvd Startopia. Ble laget av Mucky Foot som var tidligere insatte hos Bullfrog.

 

Birger :)

 

Jepp, runnet det for et par år siden. Kjøpte det på ebay for 7 dollar husker jeg. Siste brettet var helt crazy. Bomber ble plantet annenhvert minutt. Noe av det nærmeste man kommer dungeon keeper egentlig. Det er jo dungeon keeper in space når jeg tenker meg om. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Åh. Theme Hospital. Spy i gangene... Alt stresset! THOSE WERE THE DAYS!

Husker jeg lo godt da "Förbjudet att kräkas i korridorerna" lød over høytaleranlegget.

 

Eller hva med "Omädel-boms!" fra Genewars.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Theme H var gøy det men jeg må inrømme det var Dungeon K 1-2 som var min ting

hehe husker trailern til DK3 som ikke kom ut :(

 

Syndicate 3 kommer jo men jeg er redd det blir møkk

selv så husker jeg når jeg spilte syndicate 1

Cooper team :p nogen som husker det?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Anbefaler alle Theme Hospital-fanatiker å kikke på prosjektet Corsix-TH. En lovende så og si autentisk remake av TH. Spillet er i spillbar beta2, inkl. norsk oversettelse. Utviklingen går fort, så dere som har peiling kan jo laste ned siste revisjonen, og kompilere kilden selv.

 

Har selv bidratt med å oversette hele spillet til norsk (kall meg gjerne nerd:). Språkmessig har jeg støtt på noen utfordringer for å bevare den geniale humoren, så fint om flere vil være med å bidra...

 

Spillet er først og fremst laget for å skape en plattformuavhengig versjon av Theme Hospital, og deretter eventuelt spe på med nye scenarier/funksjoner/sykdommer/rom/maskiner etc...

 

OBS: Siden dette er en åpen kildekode-sak, så må man ha de originale datafilene til Theme Hospital tilgjengelig. Alt er godt forklart under installasjon.

 

Sjekk ut her:

Corsix-TH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...