Red_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Åh. Theme Hospital. Spy i gangene... Alt stresset! THOSE WERE THE DAYS! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har prøvd Startopia. Ble laget av Mucky Foot som var tidligere insatte hos Bullfrog. Birger Det forklarer banna godt hvorfor det var så genialt! Ååååh, Startopia! Nå fikk jeg lyst til å spille det også! Sånn skikkelig underholdende spacesim med et lett tycoon-touch, krydret med en og annen Douglas Adams-referanse og annen popkultur. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Theme Hospital spiller jeg fremdeles, genialt spill! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ah... Man kan strengt tatt si at jeg har vokst opp med spill som Populous, Syndicate og Flood. Det meste som Bullfrog har laget er intet annet enn genialt. Jeg er dog ingen fan av Theme Hospital o.l. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Noen som har prøvd Startopia. Ble laget av Mucky Foot som var tidligere insatte hos Bullfrog. Birger Jepp, runnet det for et par år siden. Kjøpte det på ebay for 7 dollar husker jeg. Siste brettet var helt crazy. Bomber ble plantet annenhvert minutt. Noe av det nærmeste man kommer dungeon keeper egentlig. Det er jo dungeon keeper in space når jeg tenker meg om. =) Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Åh. Theme Hospital. Spy i gangene... Alt stresset! THOSE WERE THE DAYS! Husker jeg lo godt da "Förbjudet att kräkas i korridorerna" lød over høytaleranlegget. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Overasket over at Bullfrog fans ikke har fått med seg at EA har annonsert en Dungeon Keeper oppfølger Vet ikke om de fleste her blir glade for det, though Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Overasket over at Bullfrog fans ikke har fått med seg at EA har annonsert en Dungeon Keeper oppfølger Vet ikke om de fleste her blir glade for det, though Utviklet av http://www.netdragon.us/ . BLAASSFEMIIIII :wacko: Lenke til kommentar
octester Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som har prøvd Startopia. Ble laget av Mucky Foot som var tidligere insatte hos Bullfrog. Birger Ja, Startopia var definitivt enda et spill i kategorien "beste spill som ingen spilte". Har det fortsatt her i hylla, og tar meg en tur ut i sandkassemodus en gang i blant. Lenke til kommentar
XiM_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har TP selv... Dårlig spill for og vere helt erlig. Kansje fordi jeg er vandt med CS:S og GTA IV Grafikk Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Populous kommer til DS snart... Populous DS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Åh. Theme Hospital. Spy i gangene... Alt stresset! THOSE WERE THE DAYS! Husker jeg lo godt da "Förbjudet att kräkas i korridorerna" lød over høytaleranlegget. Eller hva med "Omädel-boms!" fra Genewars. Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Theme H var gøy det men jeg må inrømme det var Dungeon K 1-2 som var min ting hehe husker trailern til DK3 som ikke kom ut Syndicate 3 kommer jo men jeg er redd det blir møkk selv så husker jeg når jeg spilte syndicate 1 Cooper team nogen som husker det? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hva skjedde foresten med Bullfrog? Hvordan kunne de gå dukken med bare kvalitetsspill på samvittigheten? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hva skjedde foresten med Bullfrog? Hvordan kunne de gå dukken med bare kvalitetsspill på samvittigheten? De ble rett og slett kjøpt opp. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Theme Hospital er absolutt mitt favorittspill blant Bullfrog´s perler. Spilte PC-versjonen i timesvis før. Lastet ned PS1-versjonen på PS3 for en stund siden.. Ga ikke helt samme følelsen, men artig lell. Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 sykt lenge siden jeg har spilt dette spillet:P husker jeg spilte det hadde det faktisk jævlig gøy:P hvis man kjeder seg så er det verdt og ta en titt på Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg likte Syndicate veldig godt, det skulle jeg gjerne spilt igjen nå. Håper den dukker opp på goodoldgames etterhvert. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg spiller faktisk Dungeon Keeper II nå om dagen. Fortsatt like godt som det var for mange år siden Endret 27. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
eeerlend Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Anbefaler alle Theme Hospital-fanatiker å kikke på prosjektet Corsix-TH. En lovende så og si autentisk remake av TH. Spillet er i spillbar beta2, inkl. norsk oversettelse. Utviklingen går fort, så dere som har peiling kan jo laste ned siste revisjonen, og kompilere kilden selv. Har selv bidratt med å oversette hele spillet til norsk (kall meg gjerne nerd:). Språkmessig har jeg støtt på noen utfordringer for å bevare den geniale humoren, så fint om flere vil være med å bidra... Spillet er først og fremst laget for å skape en plattformuavhengig versjon av Theme Hospital, og deretter eventuelt spe på med nye scenarier/funksjoner/sykdommer/rom/maskiner etc... OBS: Siden dette er en åpen kildekode-sak, så må man ha de originale datafilene til Theme Hospital tilgjengelig. Alt er godt forklart under installasjon. Sjekk ut her: Corsix-TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå