PC-sigurd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei, før når jeg var mindre brukte jeg å spille spill fra Bullfrog.. Som f.eks Theme Hospital, egentlig et helt genialt spill! Også har du Theme Park, men synes TH er bedre! Bare lurer på om noen andre har spillt Theme Hospital, eller de andre?? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha åhgud, Theme Hospital og Theme Park! Jeg har BEGGE til PS1. Flotte spill, faktisk. Nei, nå får jeg notere dem ned i Notes og finne fram Cdene og spille de en gang. Er så artig å gå rundt parken sin i Theme Park. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dro fram Theme Hospital i jula, var som å åpne en dør til fortida! Herlig humor og uten tvil ett kapittel spillhistorie jeg er glad jeg ikke gikk glipp av. Andre åpenbare klassikere fra Bullfrog er Dungeon Keeper-spillene! Håper fortsatt den dag i dag at noen tar opp fakkelen og kommer med enda en oppfølger. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Vet det, lastet det nettopp ned til PC Og den musikken til Theme Hospital går inn på hjernen! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper bare de kommer til GOG.com. Elsker Theme Hospital. Et av de første virkelige dataspillene jeg har bukt noen timer med. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er gog.com? www.gog.com De restaurer spillene for Windows XP og Vista. Birger Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) De restaurer spillene for Windows XP og Vista. .. Samt redistribuerer spill som ellers er gått ut av produksjon (og i mange tilfeller er også utvikler gått inn til regjeringen). Veldig flott tjeneste - ingen DRM eller trøblete løsninger, og heller ikke en grovt urettferdig bruk av valuta for å presse opp prisene (jfr. Steam). All ære til CD Projekt. Theme Hospital og Theme Park har jeg begge liggende, lovlig kjøpt den gangen spill kom i svære pappesker. Endret 3. februar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ELSKET Theme Hospital i sin tid. fantastisk spill! Theme Park var og ganske genialt, men det hadde litt for mange bugs :/ Lenke til kommentar
Tarje Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Både Theme Hospital og Theme Park var slagere her i gården. Husker spesielt at jeg koste meg med Theme Park. Ingenting som var bedre enn å se en full oppgradert buss komme kjørende mot parken full av besøkende. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lagde ikke Bullfrog Dungeon Keeper og? Glimrende spill som jeg hadde digget om det hadde kommet ut en etterfølger.. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det gjorde dem. Jeg har selv aldri spilt det, da. Lenke til kommentar
Akseth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Min personlige favoritt er . Venter fremdeles på en verdig oppfølger. Endret 4. februar 2009 av Marius Lenke til kommentar
loif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oioioi! Bullfrog ja! Hehe, har faktisk lana på Theme Hospital seinest for et år siden. Det er utrolig moro. Tror det er mange utviklere der ute som kan lære av dem. Det enkle er ofte det beste, er det ikke? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dere lanet Theme Hospital faktisk. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen som husker Syndicate Wars og Dungeon Keeper da? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dungeon Keeper. Win. Kommer de til GoG blir jeg faens så glad! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ah.. Populos 3, hvilke minner :wub: Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som spilte Magic Carpet? Var skikkelig poppis blant meg og mine venner Husker jeg kjøpte det på flyplassen på vei hjem fra en London-tur. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dungeon Keeper II. Helt ekstremt bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå