Gå til innhold

Mass Effect 2 kommer til flere platformer.


Anbefalte innlegg

In talking about big titles for EA's next fiscal year, CEO John Riccitiello dropped hints about the future of the epic space-themed RPG franchise Mass Effect.

 

"[in Q4], BioWare will release Mass Effect 2 on multiple platforms," he said during a Tuesday earnings call.

 

The original 2007 Mass Effect was an Xbox 360 exclusive published by Microsoft Game Studios. EA's acquisition of BioWare opened up rumors that the franchise could go multiplatform.

 

Mass Effect also appeared on PC.

 

Riccitiello did not specifically mention the PS3 in his statement, but the nature of EA as a multiplatform third-party publisher would suggest that "multiple platforms" would include Sony's machine in the equation.

 

Kilde: Edge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uten tvil ville jeg valgt pc versjonen. værtfall vist man har en ok pc. (og spiller like bra på plasmaen dær som med ps3. har en kabel hele tiden fra pcn til tvn og lyd til anlegget på en liten bryter ved siden av meg.. men foretrekker nok pc skjermen allikavel. utenom bilspill)

 

Minus er vel att det som vanlig kommer mye senere på pc som vanlig..

 

Håper det bare blir like bra som det første. Ett av de bedre spillene som kom i fjor.

Endret av petrus
Lenke til kommentar

Så lenge det kommer på PC er jeg fornøyd. Mass Effect ble en av de store overraskelsene fra fjoråret for min del. Jeg hadde knapt hørt om spillet før jeg så det på hylla, men det endte opp som et av de spillene jeg koste meg med mest i fjor. Mye fordi jeg fikk den herlige "Knights of the Old Republic"- følelsen av spillet. BioWare kan utvilsomt slike spill! :)

Lenke til kommentar

Nja, er biiiittelitt i mot flere sequels. Det funker i Siste Fantasi og Stjernehavspillene, men av og til så ødelegger bare sequels synes jeg (merk: AV OG TIL; ikke alltid. HL2 var flott, samt Halo 2 og 3), men jeg tulla jo bare. Synes det er flott med multiplatform. Eneste som mangler er PS360PC-online. Altså, alle typene online på samme servere. Vært kjekt å knuse noen med PS3 med den bedre X360kontrollen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...