Grunken Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Tenkte å skrive litt om hvilke lan spill som jeg vil anbefale. Om du er en som spiller world of warcraft på lan, så er dette ikke topicen for deg Call of Duty 4 - Modern Warfare Jeg synes COD4 er bedre enn COD5, og vil derfor anbefale COD4 fremfor COD5. Men det er min mening. Om du vil lese mer om selve spillet, se en anmeldelse eller noe slikt. Det som er med lan funksjonen til Call of Duty 4, er at man ofte må operere strategisk, som i seek and destroy eller sabotage play mode. Command & Conquer - Red Alert 3 Godt laget strategispill. Samme prinsipp som fra red alert 1, som gjør det enda bedre. Dette spillet er mer gøy på større lan, hvor man lager turneringer etc. Left 4 Dead Når man er på lan, sitter man oftest ved siden av personene du spiller med. I left 4 dead, må du samarbeide for å overleve. Dette spillet er mer anbefalt for mindre lan Warcraft III - Frozen Throne God gammel klassiker. Blizzard var smart med å putte world editor med Warcraft III, som er grunnen til at spillet er så populært i dag. Det er blitt laget mange baner, som Dota Allstars, footmen frenzy, Vampirism fire osv. Virkelig gøy på lan. Man kan også lage turneringer. Anbefalt for både små og store lan En masse andre spill Skulle jeg skrive om alle det gode lan spillene, ville jeg ikke slutte å skrive på en god stund. Om du har noen gode lan spill å anbefale, skriv dem her Vet at det ikke er så god kvalitet på dette. Er newbe i forum posting Men det er da bare bra å ha en topic hvor vi anbefaler lan spill Endret 3. februar 2009 av Grunken Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Age of Empires 2 er også knallbra på LAN EDIT: Og cs selvfølgelig Endret 3. februar 2009 av Shoop Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 På LANene våre går det i CSS, CoD4, C&C Generals, Team Fortress 2 og innimellom litt Unreal Tournament. Neste LAN blir det nok mye L4D! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Battlefield 2 med alle modsa Neste Lan skal L4D komme i ilden Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ville også foreslå WarCraft III. Birger Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Garry's mod med masse nedlastet shit. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Stronghold og Stronghold: Crusader! Tidløs lan klassiker! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Age of Empires 2/3 er sikre vinnere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis det er mini Lan så er SWAT veldig moro. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Team Fortress 2 er også genialt på LAN hvis du spiller med ildsjeler som er klare for samarbeid. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Selv har jeg spilt alt, alt for mye TrackMania, og det har i hvertfall slått an på en del av lanene jeg har vært på. Glemte selvsagt å legge til det beste av alt: Det er gratis! (I hvertfall TrackMania Nations Forever, som kan lastes ned her. (FileFront)) Endret 4. februar 2009 av Brutii Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Vil anbefale noen gamle klassikere som fortsatt gir masse underholdning i LAN: Deathrally Outlaws Transport Tycoon Deluxe Diablo Tribes GTA 1/2 Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Serious Sam: first encounter Serious Sam: second encounter Som nevnt over meg, men Diablo2: LOD, i stedet for nr.1 Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Team Fortress 2 er også genialt på LAN hvis du spiller med ildsjeler som er klare for samarbeid. Åja dette anbefales veldig, og L4D er vel en av de beste lan spillene for små lan Lenke til kommentar
LOL123123SKT Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 De spillene jeg har brukt en god del tid med på diverse mindre LANs: - Warcraft 3, custom maps (towerdefence, herodefence osv) - Call of Duty World at War - Zombiemod - Red Alert 2 - Counterstrike 1.6 - Rainbow six Las Vegas 2 Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Codename Eagle anbefales! Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Dawn of war 2, spillet kommer ut snart, men man kan laste ned open beta og spille online allerede nå Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Rise of Nations er ett spill mange har gått glipp av. Det kan på mange måter minne om Civ. og Age of Empires, og kan være moro hvis man spiller en av de to nevnte for ørtende gang. Endret 5. februar 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Marqs Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Vi pleier alltid ta oss en runde med gode gamle Heroes III. Et annet spill som få (desverre) har hørt om er Savage, knallgøy på lan. Savage 2 har også kommet, men det har jeg ikke prøvd. Det skal visst nok være gratis(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå