Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes det bør komme en beskjed/kommentar der det står at "Innlegget ble redigert av Mokko: I dag, kl 21:58" eller lignende, som det er på Diskusjon.no. Er greit å vite om folk har endret på den opprinnelige teksten. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Støtter dette, men legg gjerne ved muligheten til å skrive hva som har blitt endret. Det er minst like interessant å vite som at brukeren i det hele tatt har endret noe. Inntil videre får vi gjøre det på gamle måten. edit: ! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette skal nå være slått på. Når det gjelder feltet for å vise hva man har redigert tror jeg det vil reserveres til moderatorer og administratorer. Siden det ikke kan fjernes av bruker i det tilfelle og samtidig en måte for moderator å si at han endret posten. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Herlig, ser at det er på nå, ja Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Når jeg prøver å redigere en post, så henger hele forumet seg. Står først på "loading" i noen minutter, før den går tilbake til redigeringsvinduet, hvor det ikke lenger går an å trykke på noe som helst. Nå fungerer det som det skal. Endret 3. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Damn you! Alltid syntes det ødela postene med den ekkle linja. Håper de lager et nytt design som har denne litt bedre plassert. Birger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes det var bra den kom på plass jeg. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg synes det er fint når denne beskjeden ikke vises dersom man redigerer innlegget sitt kort tid etter posting og før noen andre har postet etter deg. Nå ser det ut som om beskjeden vises uansett hvor rask man er til å redigere. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg liker'n ikke helt. Synes den er litt stygg. Håper det kan lages en "kulere" versjon av den i et annet theme Endret 7. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er da ikke noe poeng å lage så sykt mye "stæsj" med den linja, jeg synes den er fin sånn som den er nå. Om man legger til farger, masse ikoner og greier rundt den tar den bare blikket vekk fra innlegget, som faktisk er det viktige i et forum. Nei, behold den sånn den er: en liten, diskré linje. EDIT: Leif. Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) hvis en post er endret av en selv, trengs ikke brukernavnet å være med. Mao "Denne posten er endret av qualbeen: I dag, hh:mm" kan byttes til "Endret kl hh:mm". Ingen viktig endring, men også små forbedringer er jo kjekt NB: når andre (moderatorer) har endret en post, bør brukernavnet komme opp Endret 8. februar 2009 av qualbeen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 hvis en post er endret av en selv, trengs ikke brukernavnet å være med. Mao "Denne posten er endret av qualbeen: I dag, hh:mm" kan byttes til "Endret kl hh:mm". Ingen viktig endring, men også små forbedringer er jo kjekt NB: når andre (moderatorer) har endret en post, bør brukernavnet komme opp Jepp, enig i denne. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ingen mulighet til å la det være, la oss si 2 min, forsinkelse før det står at det er blitt endret? Det som oftest endres innenfor denne tidsrammen tror jeg som regel er skrivefeiler. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ingen mulighet til å la det være, la oss si 2 min, forsinkelse før det står at det er blitt endret? Det som oftest endres innenfor denne tidsrammen tror jeg som regel er skrivefeiler. Hva er det som egentlig er så galt med denne meldingen? Det er ikke som at innlegget blir mindreverdig. Den han én funksjon, og det er å vise at innlegget har blitt endret, selv ser jeg den som meget nyttig. Ser heller ingen grunn til at en skal bruke unødvendig mye resurser for å kode om dette, slik at meldingen blir noen ord kortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg