DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og med dette kan vi vel la tråden dø? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror straffen har Edda laget selv. Usikker på hvor de skal få inn skribentene da disse ble med til Gamer.no. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror straffen har Edda laget selv. Usikker på hvor de skal få inn skribentene da disse ble med til Gamer.no. Birger Her har vi egentlig Edda's straff godt oppsummert. Å miste skribenter av Gamer.no's kaliber er surt for alle, men Diskusjon.no er uavhengig av Edda en knalltjeneste uten like. Et forum hvor man kan prate imellom alt mellom himmel og jord, med over 150.000 medlemmer og nyhetssider som dekker de mest populære IT-temaene er det en sann glede å være der. Jeg blir nok ikke å se like mye der, delvis på grunn av Edda's barnslige oppførsel, og delvis fordi jeg føler de likesinnede fra spillseksjonen har kommet hit allerede. But that's just me. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror straffen har Edda laget selv. Usikker på hvor de skal få inn skribentene da disse ble med til Gamer.no. Birger Her har vi egentlig Edda's straff godt oppsummert. Å miste skribenter av Gamer.no's kaliber er surt for alle, men Diskusjon.no er uavhengig av Edda en knalltjeneste uten like. Et forum hvor man kan prate imellom alt mellom himmel og jord, med over 150.000 medlemmer og nyhetssider som dekker de mest populære IT-temaene er det en sann glede å være der. Jeg blir nok ikke å se like mye der, delvis på grunn av Edda's barnslige oppførsel, og delvis fordi jeg føler de likesinnede fra spillseksjonen har kommet hit allerede. But that's just me. Etter dette innlegget så trenger man ikke si mer. Tror nok den følelsen er gjengitt i alle. Å boikotte blir litt for gale mtp størrelsen av Diskusjon.no, men mindre deltagelse (les: lurking, for min del) blir det nok ettersom Gamer.no ser ut til å dekke det meste innen mine trengsler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her kommer det enda et innlegg som er enig med det forrige. Forumet er en adskilt del og opererer separat fra resten av nettverket. Det som skjer utenfor forumet kan man derfor ikke skylde på Diskusjon.no eller Administratorene for, da de ikke har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Diskusjon.no er like bra som før selv om Edda Media muligens ikke har oppført seg helt riktig. Jeg kommer nok til å være mindre der, men det er fordi jeg liker dette forumet bedre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer ikke til til å forlate diskusjon.no, til det er det for mange interessante tråder og emner. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg boikotter ikke en nydelig tjeneste som Diskusjon.no kun fordi Edda har vært litt hårete id et siste. Yatzi, broseph! Kommer seff til å bidra det jeg kan til å hjelpe nye gamer, men kommer ikke til å ditche diskusjon for det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer nok ikke til å boikotte diskusjon, men ble jo med der fordi jeg hadde noen spill problemer. Selv merker jeg den siste tiden har brukt diskusjon mindre. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har en bekjennelse. Jeg er ansatt i Edda Media Dam dam dam *skummel bakgrunnsmusikk* Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg støtter gamer så mye som jeg har tid til og kommer uansett ikke til å forlate diskusjon.no. Kommer sikkert til redusere postcounten min en del, siden jeg blir mer opptatt andre steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er ansatt i Edda Media Hva syns du om at Gamer ikke er en del av diskusjon/edda media lenger ? Er ikke gamer litt kjip å miste ? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kunne ikke hatt mindre innvirkning på meg, er ansatt som "vaskehjelp" (vask en gang i uka for 200,-) på det lokale Varden-kontoret. Som du kan se på profilen så er jeg i en alder av ikke mer en 16 år så jeg er ikke akkurat og leker med de stor guttene i selskapet :rolleyes: Endret 4. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kunne ikke hatt mindre innvirkning på meg, er ansatt som "vaskehjelp" (vask en gang i uka for 200,-) på det lokale Varden-kontoret. Som du kan se på profilen så er jeg i en alder av ikke mer en 16 år så jeg er ikke akkurat og leker med de stor guttene i selskapet :rolleyes: Hahaha trodde du var sånn spy jeg i fra team fortress to nå:-) hehe jaja! Er jo greit å ha en jobb da!!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oi oi oi. Da har vi en potensiell sabotør som har infiltrert Edda Media for Gamer.no "Standing by, ready for orders!" Nesumar Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke kast meg under bussen ennå, er ikke den eneste som er ansatt der av brukere her :rolleyes: Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Laland, Lakus, MindTooth og Riot har vel oppsumert denne tråden ganske bra nå. Og med det kan vi vel la den dø igjen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, du... diskusjon boikottes ikke bare av denne enkle grunn. Kommer ikke til å bruke "Hva skal jeg hete"-sida noe særlig, men diskusjon er jeg nok altfor avhengig av til at jeg bare kan slutte med det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er også ansatt av Edda, faktisk. Skriver en artikkel i Kragerø Blad Vestmar nå og da og hiver inn noen raske kroner. Frilansing ftw! (jeg gjør ikke allverdens arbeid med artikklene, så egentlig svindler jeg Edda for spenn. <_< ) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er også ansatt av Edda, faktisk. Skriver en artikkel i Kragerø Blad Vestmar nå og da og hiver inn noen raske kroner. Frilansing ftw! (jeg gjør ikke allverdens arbeid med artikklene, så egentlig svindler jeg Edda for spenn. <_< ) Send meg en kopi, så koster du dem enda mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg