Gå til innhold

GoldenEye Challenges

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett den gode responsen i N64-tråden, tenkte jeg at vi kunne prøve å få til GoldenEye-utfordringer her. Dette er noe som bedrives på enkelte internasjonale spill-fora. Det går ut på at vi legger ut forskjellige utfordringer til GoldenEye, som alle da prøver å slå. Det dreier seg som regel om speedruns av diverse baner på diverse vanskelighetsgrader.

Da tenkte jeg vi kunne starte med noe enkelt:

Bane:

Dam

Vanskelighetsgrad:

Agent

Enkelt og greit: Klar denne banen på kortest tid på denne vanskelighetsgraden. Resultatet skriver du her. Det bør også presiseres om du spiller på PAL eller NTSC-versjon, da ting går bittelitt kjappere på NTSC-versjonen. Om ingen poster noen syke tider her, ser jeg ikke behov for å be om bildebekreftelse eller noe slikt. Det eneste man vinner er tross alt heder og ære.

Kjør på.

Tok en kjapp runde nå. Klarte det på 1.04minutt. Det samme resultatet har jeg fått et par ganger før, så kommer nok ikke til å slå den selv med det første.

Utfordringer så langt:

Dam - Agent - 0:59 Alex WS

Facility - 00 Agent - 1:53 Alex WS

Endret av Alex WS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å spille Goldeneye med N64 Emulator, det var seriøst noe herk.

Styringen var helt umulig, siktinga gikk jo rett vest.

Takk men nei takk, skal jeg spille Goldeneye igjen så må jeg få låne det hos en kompis.

N64ern har jeg liggende her, men spillet mangler.

Nesumar

Lenke til kommentar

Finner den fram, børster av støvet, kobler i ledningene, setter i spillet og vipper påknappen til on....

Breaking News!

At around 13.45, Norway was attacked by an unknown enemy. The damages is estimated to be total destruction after rumors from the Swedish goverment says it as an nuclear attack.

Jaaaa, jeg er overtrøtt! Get over it :)

Nesumar

Lenke til kommentar

Dette skal jeg være med på! Prøver det ut, når jeg har fått den nye tven på mandag ;)

Kan forøvrig trådstarter oppdatere i sin 1 post, alle resultatene ? Slik at det blir en bedre oversikt over rekordene, til de forskjellige som er med på dette ;):)

Endret av Barliman
Lenke til kommentar
Dette skal jeg være med på! Prøver det ut, når jeg har fått den nye tven på mandag ;)

Kan forøvrig trådstarter oppdatere i sin 1 post, alle resultatene ? Slik at det blir en bedre oversikt over rekordene, til de forskjellige som er med på dette ;):)

Jeg kan oppdatere første post med det beste resultatet fra hver utfordring, og brukernavnet da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Har prøvd å spille Goldeneye med N64 Emulator, det var seriøst noe herk.

Styringen var helt umulig, siktinga gikk jo rett vest.

Takk men nei takk, skal jeg spille Goldeneye igjen så må jeg få låne det hos en kompis.

N64ern har jeg liggende her, men spillet mangler.

Nesumar

/SIGN

Ikke noe av det samme :blink: Umulig å treffe noe som helst med den styringa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...