Laland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hoppe langt og kjøre over masse folk med den, ikke sant? ^^ Om ikke annet, leie den ut til Falken og se den kjøre rundt i Norge og hente folk som har kjørt i grøfta.. :o Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da hadde jeg kjørt i grøfta med vilje noen ganger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kanskje GM skal begynne å produsere disse, så kanskje de får inn litt penger. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 GM ja? Kanskje det da blir slutt på Gokarting. Det blir nå Warthogging. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hummer Warthog! Hah, nå det er bilen sin det! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hadde den sving på alle fire hjul? Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde den sving på alle fire hjul? Det ser sånn ut, men kos dere med Warthogen deres fordi jeg skal kjøpre Ghosten min! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det ser sånn ut, men kos dere med Warthogen deres fordi jeg skal kjøpre Ghosten min! Hadde jo ikke vært noen sak for min Scorpion! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå