Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg finner ikke mulighet til å endre tidsformat fra AM/PM under "Board Settings". Er det noe jeg har oversett, eller har det ikke kommet på plass enda? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vil tro de har en to-do liste som de jobber seg gjennom. Men de var litt trege på områder som kunne løst raskt. Birger Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det regner jeg med, slik at jeg opplyser dem om at dette mangler - så kommer det på listen om det ikke allerede var der. Det hadde ikke skadet om de la ut todo-listen for forumet, slik at de samme forslagene ikke blir foreslått gjentatte ganger og mast om. En todo-liste er effektivt for å slippe det, og fortelle oss at "vi vet det, og det kommer". Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg finner ikke mulighet til å endre tidsformat fra AM/PM under "Board Settings". Er det noe jeg har oversett, eller har det ikke kommet på plass enda?Det er ikke noe du kan stille på, det er innstillinger i adminpanel Vil tro de har en to-do liste som de jobber seg gjennom. Men de var litt trege på områder som kunne løst raskt. Birger Å fikse meg inn som administrator slik at jeg kunne fikse det var først på to-do.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Var det jeg visste. Klokka er det viktigste. Birger Endret 3. februar 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg