Gå til innhold

Song of Healing (Legend of Zelda) på piano

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne du ikke prøvd å spille en av disse:

Great Ocean, Lost Woods eller Zelda Theme :) ?

Legger til 'Hyrule Field main Theme'

Lost Wood kan jeg by heart allerede. Det sitter i fingrene som man pleier å si. Husker ikke notene lengre, men fingrene går over pianoet uten at jeg trenger å bekymre meg for hvilke noter det var. Skal spille den inn når jeg får tid. :)

Lenke til kommentar
Veldig fin sang og flott utførelse. Nå ønsker jeg meg "Song of Storms" :)

Song of Storms kommer. Har begynt å øve den inn.

Kunne du ikke prøvd å spille en av disse:

Great Ocean, Lost Woods eller Zelda Theme :) ?

Legger til 'Hyrule Field main Theme'

Lost Woods er neste sang på lista over de sangene jeg skal spille inn. Så den kommer nok ganske snarlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Veldig bra, hvor finner du notene til Zelda sangene? fikk lyst til og prøve litt selv :p

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar
Veldig bra, hvor finner du notene til Zelda sangene? fikk lyst til og prøve litt selv :p

Hemmelighet vel! Neida... Skal man se... Link til Zelda-noter. Du finner både noter (i pdf-format) og midi-filer der. Midi-filene er veldig praktisk så du hører hvordan arrangementet høres ut før du begynner å øve på det. Kan anbefale deg å prøve deg på Dark World. Den er vanskelig, men er utrolig fin. Holder selv på med å øve på den, og jeg ser ikke bort ifra at jeg kanskje greier å fullføre den en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du noter på Song of Healing? Ville vært super takknemlig hvis du kunne ha posta dem her i så fall, elsker denne sangen :)

Kan desverre ikke si at jeg finner pdf-filen med notene. Men jeg skal scanne dem inn en dag jeg har tid og laste dem opp her. :)

Lenke til kommentar

Så snart jeg har lært meg Dark World (Zelda A Link to the Past tror jeg), så skal jeg ta en titt på To Zanarkand. Sangen virket forsåvidt ikke så alt for vanskelig, men fin var den. Så den kommer jeg nok også til å lære meg. :)

Lost Woods og Song of Storm kommer forresten etterhvert nå. Må bare få spilt dem inn.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Har du noter på Song of Healing? Ville vært super takknemlig hvis du kunne ha posta dem her i så fall, elsker denne sangen :)

Kan desverre ikke si at jeg finner pdf-filen med notene. Men jeg skal scanne dem inn en dag jeg har tid og laste dem opp her. :)

Det ville ha vært supert, venter i spenning ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Statusoppdatering: Nå kan jeg så og si spille hele Dark World (fra A Link to the Past). Er ikke helt flink på slutten enda, og spiller fortsatt noe ujevnt med småfeil litt rundt om. Så må finpusse på den. Men er et utrolig artig stykke å spille. :D Har også lært meg Song of Storm nå etc. Jeg må beklage at jeg ikke har fått spilt inn noen stykker enda. Jeg har det maks travelt med studier for tiden, og prøver i tillegg å leve et sosialt liv ved siden av studiene. Så innspilling av Zelda-stykker kommer litt på sidelinjen.

Lenke til kommentar
Statusoppdatering: Nå kan jeg så og si spille hele Dark World (fra A Link to the Past). Er ikke helt flink på slutten enda, og spiller fortsatt noe ujevnt med småfeil litt rundt om. Så må finpusse på den. Men er et utrolig artig stykke å spille. :D Har også lært meg Song of Storm nå etc. Jeg må beklage at jeg ikke har fått spilt inn noen stykker enda. Jeg har det maks travelt med studier for tiden, og prøver i tillegg å leve et sosialt liv ved siden av studiene. Så innspilling av Zelda-stykker kommer litt på sidelinjen.

YAY! Gleder meg til Dark Overworld video.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...