TSP Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, men i og med at jeg ikke har servertilgang og det kun er custom-koder i adminpanelet blir det en forenklet quote-funksjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, men i og med at jeg ikke har servertilgang og det kun er custom-koder i adminpanelet blir det en forenklet quote-funksjon. Ja, men i og med at jeg ikke har servertilgang og det kun er custom-koder i adminpanelet blir det en forenklet quote-funksjon. Er så liten forskjell at jeg tviler på at noen vil merke forskjell om noen kommer til å bruke sitat fremfor quote. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 [sitat name='TSP' date='1. Mar 2009, 21:18' post='39586'] <-- HER Ja, men i og med at jeg ikke har servertilgang og det kun er custom-koder i adminpanelet blir det en forenklet quote-funksjon.[/sitat] Tenkte mer på denne forskjellen; (Kan ikke en gang vise det over som eksempel, så må ta i kode-tag.) Ja, men i og med at jeg ikke har servertilgang og det kun er custom-koder i adminpanelet blir det en forenklet quote-funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg