TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. Om dere ikke har fått det med dere har det skjedd noen strukturendringer. Det er for eksempel nå 3 forumseksjoner i stedet for kun 1. Mens det før kun var Gamer.no er det nå "Spill", "Tilbakemeldinger" og "Annet". De to nye kategoriene er Testkategori under "Annet" og en kategori som heter "Tilbakemeldinger om forumet". Håper navigeringen er litt mer logisk nå. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå begynner det å ligne noe. Det var forøvrig akkurat denne struktureringen jeg prøvde å illustrere i Mindtooth's tråd. Supert! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Et steg i riktig retning. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå snakker vi, stå på TSP! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå som "Helt andre ting" ligger under "Annet", burde kanskje denne skifte navn til Off-topic? AnnetOff-opic Testkategori ? Helt andre ting føles bare ut som et rart navn på ett forum. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forslag: Endre "roten" i treet ("Invision Power Board") til Gamer.no, "Gamer.no forum" eller lignende. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Forslag:Endre "roten" i treet ("Invision Power Board") til Gamer.no, "Gamer.no forum" eller lignende. Fikset. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TSP is on fire! Strålende innsats. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå begynner det virkelig å skje ting her inne også Stå på alle mann. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, bra jobbet TSP! Foreslår at du endrer root fra "Gamer.no forum" til kun "Forum". Synes det ser bedre ut. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fortsett det gode arbeidet dere gjør med forumet Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det blir bare bedre og bedre, og det kan gå bare en vei. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det bare jeg som ikke ser forskjellen mellom "Helt andre ting" og underkategorien "Småprat"? Eneste forskjell er at det ikke er postcount på småprat mens det er det på Helt andre ting, hva med å slå sammen de og heller lage mer spesifikke kategorier under helt andre ting? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det bare jeg som ikke ser forskjellen mellom "Helt andre ting" og underkategorien "Småprat"?Eneste forskjell er at det ikke er postcount på småprat mens det er det på Helt andre ting, hva med å slå sammen de og heller lage mer spesifikke kategorier under helt andre ting? Meningen er vel at Småprat er mer chatting og tull, mens resten av "Helt andre ting" (som jeg mener heller kunne hete "Annet") er ment til diskusjon av ting som ikke har med spill eller gamer.no å gjøre. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Burde ikke det hetet "Tilbakemeldingen til forumet". Syntes det hørtes bedre i mine årer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bedre, men fortsatt litt å gå Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det bare jeg som ikke ser forskjellen mellom "Helt andre ting" og underkategorien "Småprat"?Eneste forskjell er at det ikke er postcount på småprat mens det er det på Helt andre ting, hva med å slå sammen de og heller lage mer spesifikke kategorier under helt andre ting? "Helt andre ting" er mat, bøker, film, musikk, utdannelse osv. Altså diskuterbare emner som ikke har noe med spill å gjøre. "Småprat" er forumkafé, leker, siste ordet, gledesutbrudd osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gutta som er ansvarlige for forumstruktur, orden og regler fortjener virkelig skryt! Utrolig bra gjort! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig behagelig og lett å komme seg rundt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Støtter alle tidligere innlegg her. Forumet begynner virkelig å ta form. Føler meg hjemme her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg