Essem Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Great success! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ooooooooooooOooooooooh, gratz.. fanceh? yup Er det kun en spoiler, eller noe annet rusk du har funnet på? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tar "noe annet" som svar på spørsmålet mitt xP What did you do? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det er noe annet rusk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skal fortelle det hvis du legger inn et godt ord for meg hos administratorene. Neida, [skjul][/skjul] Der er koden. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Du er meeeget rar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Lawl ?Edit: Heftig. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må teste jeg også Skjul Og det fungerer EDIT: Visst gjør det det Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul [skjul] Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Funker fett dette [/skjul] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul utehus Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Skjul med hjul Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Funker dette? Skjul Skjul skjul i skjul Funka Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Test. Show og Hide skal være Vis og skjul nå NB: Ulempe er at tidligere innlegg som redigeres må få inn skjul-tag på nytt, det vises html-kode.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 <div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="smallfont" style="margin-bottom:2px">Skjul <input type="button" value="Vis" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Skjul'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }"> </div> <div class="alt2" style="margin: 0px; padding: 6px; border: 1px inset;"> <div style="display: none;"> Test. Show og Hide skal være Vis og skjul nå </div> </div> </div> NB: Ulempe er at tidligere innlegg som redigeres må få inn skjul-tag på nytt, det vises html-kode.. Oioi... Ble krøll med sitering også ser jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp. Måtte endres enda en gang, men nå skal jeg endre det minst mulig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skjul Ny test Jaggu ser det ut til å funke med sitering nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men, er det ikke mulig å fjerne "Insert: SPOILER"-Alternaltivet fra sidemenyen her? Er jo ikke noe poeng, bare forvirrende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg