MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter å ha sett litt på følgende video som inneholder litt gameplay, ser det ut til at spillet begynner å ta form. Virker som du fortsatt kan ødelegge terrenget. Story Trailer. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UxpnPX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser fram til å prøve dette! Håper destruction systemet ikke blir like scriptet som i BF:BC... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja hvis Red Faction kan levere et "levende" ødeleggende miljø og ikke helt mekanisk så kan jo dette bli et ganske bra spill Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer det en demo? Har fryktelig lyst til å prøve det, elsker destruksjon i spill. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 RF var ganske avansert og bra for sin tid. Synd det ikke ble så stort som diverse andre spill. Jeg håper det neste i serien blir en suksess. Jeg gleder meg selv til å få spilt noen timer med det. Kanskje jeg graver deg en grav, Birger? Tuller, selvfølgelig. :wub: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer nok aldri til å spille det på nett selv. Men kanskje hvis det kommer med co-op, er jeg med. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mars? Høres spennende ut. *følge med*. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer det en demo? Har fryktelig lyst til å prøve det, elsker destruksjon i spill. Usikkert, det var planglagt en demo for noen måneder siden, men så ble spillet utsatt, så vi vet ikke om demoen fortsatt vil komme. Dette er et av årets spill for min del, har følgt med dette spillet siden det ble annonsert. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En demo er et must for store spill synes jeg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilte eneren ganske mye. Med hacks på singleplayer, den perioden var så sinnssykt morsom. Gleder meg veldig til Guerrilla. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var jo en beta i fjor. Basert på den (bare multiplayer) vil jeg si at det er et solid spill, men ikke akkurat GOTY. Ødeleggelsessystemet var uhyre bra laget. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En beta? Er denne fortsatt pågående, og kan man fortsatt laste ned klienten? Hadde vært kult å kunne spille med folk per hamachi Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Intressant forsåvidt, men eg er ikkje så begeistret for at dette er ein 3.person skyter Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Intressant forsåvidt, men eg er ikkje så begeistret for at dette er ein 3.person skyter Grunnen var vel pga. eksplosjonene og ødeleggelsene, man ser de bedre i tredjeperson. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En beta? Er denne fortsatt pågående, og kan man fortsatt laste ned klienten? Hadde vært kult å kunne spille med folk per hamachi Var beta på Xbox 360 i August en gang. Ferdig for lenge siden. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var jo en beta i fjor. Basert på den (bare multiplayer) vil jeg si at det er et solid spill, men ikke akkurat GOTY. Ødeleggelsessystemet var uhyre bra laget. var i den samme betaen og må si meg enig. Virket som et veldig solid spill som klarer å stå på egne bein. Ødeleggelsessystemet kommer nok til å få noen til å gape ja, spesielt hvis de får ut en demo hvor man kan leke seg litt fritt istedet for å vise det i en video Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette har jeg lest mye om og blitt ganske interessert, spesielt i ødeleggelsene. Men av en eller annen grunn så får jeg sånn "B-spill"-følelse (~B-film) av det. Men klarer ikke sette fingeren på hva det er. Mulig navnet, at jeg omtrent ikke hadde hørt om eneren eller at det er THQ som står bak. Men skal uansett følge litt med på dette videre, og kommer det en demo, skal den prøves uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå