Gå til innhold

[MMO] Mortal Online - Forventninger

Anbefalte innlegg

MO er ikke som UO, det spilles totalt annerledes.

Men mye av flaggingsystemet og slikt er hentet fra UO, noe som jo også skaper endel problemer med flaggingsystemet ettersom måten man spiller spillene på er totalt annerledes.

Men det er jo en åpen verden med PvP overalt, full loot, god crafting osv i spillet slik at det har hvertfall potensiale til å bli et godt spill, selv om det kanskje ikke kan bli så massivt som andre MMO's.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MO er ikke som UO, det spilles totalt annerledes.

Men mye av flaggingsystemet og slikt er hentet fra UO, noe som jo også skaper endel problemer med flaggingsystemet ettersom måten man spiller spillene på er totalt annerledes.

Men det er jo en åpen verden med PvP overalt, full loot, god crafting osv i spillet slik at det har hvertfall potensiale til å bli et godt spill, selv om det kanskje ikke kan bli så massivt som andre MMO's.

Ja, jeg skjønner det ikke blir det samme, men jeg håper du får den samme friheten du hadde i UO. Du kan gjøre det du vil, med hvem du vil og når du vil. Samt at PvP'en blir balansert, skillbasert og morsom både 1v1 og i grupper.

Åpen verden, full loot osv. høres lovende ut, men på den annen side rekner jeg disse elementene som en selvfølge dersom jeg noengang skal spille et mmorpg igjen ;)

Det gjenstår vel bare å se hvordan det blir. Jeg hadde forventninger til Darkfall også, men ble skuffet stort :(

Håper på det beste, og gleder meg til å prøve det :)

Lenke til kommentar

Morsomt å lese mange posts herifra. "Spiller kommer ut i 2010 minst, mest sannsyneligvis 2011." eller den hvor folk antar at utviklerne prøver å kapre tronen til Blizzard.

Bleeehh... Bare kom på forumet og lær isteden for å anta.

/nerdrage rant over.

Lenke til kommentar
noe som kalles "naked PvP". Et fenomen jeg tror kom med Darkfall. :>

Hvor en prostenandel av spillerne spiller risky, for på bli "naked zerga" av en del nakne mennesker.

Typisk :p

Nå tar det ikke all verden med tid å skaffe brukandes utstyr som 'banded armour' eller et ridedyr for den sags skyld... det er i det store og hele ingen grunn til å spille Darkfall naken.

Har personlig ikke de helt store forventningene til MO, men mye avhenger av hvor åpen verdenen blir samt muligheter for store pvp kamper ...

Endret av Big aim
Lenke til kommentar
Morsomt å lese mange posts herifra. "Spiller kommer ut i 2010 minst, mest sannsyneligvis 2011." eller den hvor folk antar at utviklerne prøver å kapre tronen til Blizzard.

Bleeehh... Bare kom på forumet og lær isteden for å anta.

/nerdrage rant over.

Tja. Å kapre tronen til Blizzard er det vel stort sett ingen som tror.

Realistisk sett vil ikke spillet komme ut før i 2010, hvis det kommer ut før det vil det være veldig uferdig.

Og jeg er klar over at de skal release spillet kun med core features pga pengetrøbbel, men uansett vil spillet ha store mangler ved en 2009 release.

Lenke til kommentar

Dem har da aldri sagt dem skal ta tronen til blizzard? Blizzard har hatt så syk suksess med WoW fordi Warcraft spillene fikk så stor fanbase, også har det bare utvikla seg og flere og flere har kommet. Mortal online blir laget av et bittelite firma i forhold til blizzard. så ikke en sjanse i havet en gang! Men gleder meg fortsatt som en liten unge på julaften til mortal online :)

Lenke til kommentar
Dem har da aldri sagt dem skal ta tronen til blizzard? Blizzard har hatt så syk suksess med WoW fordi Warcraft spillene fikk så stor fanbase, også har det bare utvikla seg og flere og flere har kommet. Mortal online blir laget av et bittelite firma i forhold til blizzard. så ikke en sjanse i havet en gang! Men gleder meg fortsatt som en liten unge på julaften til mortal online :)

Nå kommer vel godt bortimot halvparten av deres kunder fra kinesiske internettkafeer uten den helt store inntjeningen.

Med mindre du skal slikke ryggen til kinesiske myndigheter er det 5 mill som skal til for å kapre tronen. Ikke at det er en lett prestasjon vel og merke.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Vil det si at det har hatt release nå?

Desember 16.12.09

Release

In order to deliver you the best product we can, we are pushing back the release of Mortal Online for one month. This is not a decision we take lightly but we feel that it is necessary to do so in order to polish all the core features.

En måned gikk jo ut i går. :)

Har egentlig ikke sånn kjempe troa på dette. Ble så mega skuffa av Darkfall.

Lenke til kommentar

fikk spillet sist uke og jeg kommer ikke til og spille det nei

Det var Darkfall på ny for meg da jeg spillte i betaen (kjøpte spillet for en stund siden og ble invitert i betaen)

Jeg beholder spillet for og ha det, men bryr meg faktisk fint lite om det

kaprer tronen til Blizzard? nei langt ifra

Tror til og med Funcoms Anarchy online kommer til og banke det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...