Gå til innhold

[MMO] Mortal Online - Forventninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo, tenkte jeg skulle legge inn et svar her for de som lurer på når dette spillet evt kommer ut.

SV har sagt de satser på Q4 i år. Det er foreløpig i open beta men NDA er fortsatt i effekt.

Er det noe dere lurer på så kan jeg svare så lenge det ikke er i brudd med NDA.

Lenke til kommentar

@Morf:

Uten å bryte NDAen.

Kan du si hvordan det å ikke ha kart og kompass fungerer når du skal løse oppdrag og være i gruppe. Er det bra eller dårlig? ;) Forresten så hørte jeg dere er på en øy som ikke er i selve spillet, korrekt? ;)

Lenke til kommentar

Erlend_E:

Uten kart og kompass kan det være litt frustrerende i starten. Det sier seg selv. Men som devs har sagt kan man lage kart i spillet t.o.m et kompass så jeg tipper etterhvert kommer ikke det til å være et problem. Personlig har jeg ikke problemer med å finne frem. Mer enn det kan jeg ikke si desverre. Øya du snakker om var i combat beta. I open beta er det snakk om 50% av verden og jeg kan fortelle deg en ting, det er ENORMT.

Bobbylove :

Turte rett og slett ikke å røre Darkfall med tanke på min egen helse.

Så mye frustrasjon jeg hørte om spillet fikk meg rett og slett til å snu ryggen til.

Interface så langt er veldig simpelt og greit.

Endret av Morf
Lenke til kommentar

Man kan være "kartograf" i spillet, slik at man lager enkle kart man kan selge.

Sola skal også være til å stole på slik at man kan bruke den til å orientere seg også.

Interfacen i MO er rimelig simpel akkurat nå, men det er også kun en "placeholder" ifølge spillutviklerne. De bruker hvertfall ikke browsers for menyer og slikt der inne, men måten man equiper seg og slikt er rimelig likt som i DF. Man bruker "Z" istedet for RMB for å gå inn i "UI-mode" f.eks.

Morf: Var du i combat beta?

Lenke til kommentar
Hvordan fungere det uten global chat? Leste noe om at det ikke var det.

Det kan man vel nesten tenke seg til. Personlig er jeg i block B, men ser for meg at det ikke er så mye chatting nå uansett.

Serverne er jo nede stort sett hele tiden uansett.

Lenke til kommentar
Det kjører nydelig hos meg, får ikke skifta oppløsning enda though... Men det lagger ikke i det hele tatt med alt på fult =)

Kort om mitt system:

CPU: Intel i7

GFX: GTX 275 (Overclocked)

Minne: 6GB RAM

Har selv intel core 2 duo (bærbar :p )

og kun 3gb ram :<

skjermkortet funker derimot ^^

håper dette går *krysser fingre*

Lenke til kommentar

hehe nei var ikke i combat beta gitt, Henrik ville ikke slippe meg inn.

Global chat funker forsåvidt helt greit. Du slipper å se på linjer med spam av folk som griner over alt mulig.

Jeg har har quad core 2.4 ghz, 8gb ram, 8800 gtx 768mb, ingen lagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...