Gå til innhold

[MMO] Mortal Online - Forventninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaleesha, ja det blir nok utsatt :) men når dem annonserer sommeren så antar jeg at dem mener midtsommeren/sensommeren. Hvem vet? :)

Er ikke dette spillet ganske likt Darkfall? Ingen level eller klasser. Bare et stort skillsystem?

Jo :) er omtrent Darkfall med bedre grafikk og flere hitboxer på karakterene :)

Lenke til kommentar

Tja, dem har ikke lansert det. Men spillet bygger jo på Unreal 3 Engine'n, noe som vil si det er en veldig godt optimalisert grafikk motor, i forhold til hva Age of conan sin motor var når den ble lansert. vil tro du klarer deg ganske fint da ja :)

Edit: vil anbefale folk å se gjennom Mortal online powerpoint presentasjonen som jeg har linket til på førsteposten!

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar
Blir for teit å sammenligne MO og DFO, DFO har grafikken til en DOS maskin, MO har så mye bedre grafikk enn DF at det kan ikke sammenlignes. Eneste som er likt er vell litt av systemet, mens MO har jo mye mer realistisk combat enn hva DF har.

Nå vet jeg ikke om du har spillt DFO, men personlig syns jeg av det jeg har sett av MO at Darkfall ser bedre ut. Jeg kjører dog DFO med forcet AA.

Skal selv prøve MO vist jeg får beta key eller når det blir realeset. Men av det jeg har sett så langt så er jeg litt skeptisk til det.

Men så blei jeg da overasket av DFO også etter de crappy low res videoene som var realeset under betaen, med alle de crappy character bevegelsene :p

Grafikken i DFO er ikke så ille, vil heller si det er blant de bedre av MMOs ene der ute, ikke helt på høyde med AoC selvfølgelig, men bedre enn WoW, Warhammer, EQ2 ect.

Blir spennende å se åssen MO ender ut, har mange spennende ellementer i seg, men og noen litt negative.

Håper de ender opp med at du kan vere i tredjeperson i de instansete byene når en bare crafter å chatter, så en klarer å skape noen form for relasjon til charen din.

Lenke til kommentar
MO ligger høyt oppe på min liste. Det utviklerne lover virker bra.

Lurer på hva juni nyhetsbrevet vil inneholde. Spør du meg så ligger det an til en sensommer utgivelse.

Sensommer og sensommer fru Blom. Ville tro de hadde drevet litt mer reklame først? Dessuten har de sluppet ut kun et par filmer, hvorav en, bare en, viser kampsystem. Ei har vi informasjon på alle rasene.

Jeg gjetter på at dette spillet følger AoC sitt slippdato tull.

I sommer blir det først utsatt til jul, så til Mai/Juni neste år, så til kanskje jul igjen:p Snakker av litt for mye erfaring.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette ser og hører s bra ut ja. Som de sier skal beta nå være i gang, og spille komme ut i oktober- Desember en gang, så regner med tidlig 2010 :(

Trenger noe bra nå jeg, WOW er jeg så ferdig med, AoC mmm hva skal man gjøre på lvl 80 :p

Lenke til kommentar
Dette ser og hører s bra ut ja. Som de sier skal beta nå være i gang, og spille komme ut i oktober- Desember en gang, så regner med tidlig 2010 :(

Trenger noe bra nå jeg, WOW er jeg så ferdig med, AoC mmm hva skal man gjøre på lvl 80 :p

Eh, finnes jo drøssevis av mmorpg F2P eller P2P der ute. Som du kan prøve. Er ikke bare WoW og AoC som lever.

Lenke til kommentar

Eh, finnes jo drøssevis av mmorpg F2P eller P2P der ute. Som du kan prøve. Er ikke bare WoW og AoC som lever.

hehe, ja er jo det, men ikke noe som frister egentlig, for uten de som kommer, og Mortal ser lovende ut. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet :whistle: Får tilgang til beta 31. August står det. Men det står at subscriptionen går ut 23 aug, men regner med at man får en gratis måned fra når spillet blir sluppet?

Subscription

Status : ACTIVE

Expires : Sun 23 Aug

Block : D (Game Login available: Mon 31 Aug)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle bry seg om grafikk? Det hjelper jo ingen ting på om et spill er bra :mellow: Og jeg sammenlignet ikke, jeg bare sa hvorfor jeg hater instance ;)

noen folk syns at en "bil" må både se bra ut, og samtidig ha gode kjøreegenskaper.. derfor er grafikk ganske viktig. bryr meg lite om det er "veldig" bra spill, når det ikke ser ut..

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...