Gå til innhold

[MMO] Mortal Online - Forventninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som ett spill som kan bli veldig bra, de sier det skal komme i år, men jeg tviler på at det kommer før 2010.

Spillet er basert på Unreal Engine så det er også tvilsomt hvor mange spillere det kommer til å støtte uten intens lagg under feks store slag og raids. Men konseptet er jo bra såklart, hadde vært morsomt hvis det lyktes :)

Lenke til kommentar
Noen burde ta tiden med å lage en sånn fin første post som ophus lagde for DF.

Er sparsomt med informasjon rundt spillet, men har liten tid ettersom jeg jobber med et par tråder på AoC delen her, + er aktiv AoC spiller + jobb :) Blir litt mye. Skal se hva jeg får gjort

Lenke til kommentar

Blir det skikkelig fysikk i Mortal Online da? Dagens Unreal motor har vel temmelig heftig simulering av fysikk? Eller? (Tenker da fysikk slik som Half Life 2 ble så kjent for. Interaksjon med alle mulige objekter i verdenen)

Også:

Blir kampene litt som Dark Messiah da? Det hadde jo vært supertøft!

Lenke til kommentar
Endra enmetittel til noe mer beskrivende.

Takk :)

Blir det skikkelig fysikk i Mortal Online da? Dagens Unreal motor har vel temmelig heftig simulering av fysikk? Eller? (Tenker da fysikk slik som Half Life 2 ble så kjent for. Interaksjon med alle mulige objekter i verdenen)

Også:

Blir kampene litt som Dark Messiah da? Det hadde jo vært supertøft!

Er sparsomt med info, de konsentrerer seg på betaen nå :)

Alt for tidlig å hype seg opp, kommer tidligst i 2010, personlig tipper jeg på en 2011 release.

Nåja, tror faktisk de kan klare det til høsten, I og med at de ikke trenger å lage en grafikk motor, er egentligt svært lite de trenger å gjøre i forhold til når Blizzard skulle lage WoW, Funcom Aoc osv. Men vi får se, ser ut som Darkfall med AoC grafikk, som ikke kan feile!

Lenke til kommentar
Veldig så flotte omgivelser og lvl-design på bildene foreløpig, men som med alt så for mange "kommende, lovende mmo-spill" som skal vippe wow av tronen, så har jeg desverre ikke noen tro på spillet. Synd, for wow trenger mer seriøs konkurranse.

Nåja, tror da ikke de har sagt at de skal vippe WoW av tronen? Tror ikke de har nevnt det en gang?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Som de fleste her holder jeg forventningene, ja, på vent siden darkfall er ute og foreløbig er det mer ekte enn mortal online akkurat nå.

Må si det virker interessernde, altough tror neppe de greier å få en netkoding som darkfall har, pluss at de har mye høyere grafikk å håndtere i samme slengen. Vil sikkert sjekke opp på forumene eller siden en gang i blandt men ikke serlig mye mer enn det.

Lenke til kommentar
Som de fleste her holder jeg forventningene, ja, på vent siden darkfall er ute og foreløbig er det mer ekte enn mortal online akkurat nå.

Må si det virker interessernde, altough tror neppe de greier å få en netkoding som darkfall har, pluss at de har mye høyere grafikk å håndtere i samme slengen. Vil sikkert sjekke opp på forumene eller siden en gang i blandt men ikke serlig mye mer enn det.

Sant det du sier :) Men så bruker de jo en eksisterende grafikk motor, altså Unreal Engine 3 som blant annet Gears of War og flere spill kjører på, så motoren tror jeg ikke det er noe gale med :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

idag er den kryptiske nedtellingen deres ferdig :D noen som kom seg inn på siden før et par hundretusen svette gamere logget på samtidig så sia nesten ikke fungerer lenger? :p

EDIT: kom inn på siden nå, det har visstnok kommet ut en film, men får bare 404 når jeg prøver å laste den ned, må nok vente til rushet re over : /

EDIT2: er kommet en HD film med gameplay, skal visstnok være veldig bra, men den ble fjernet siden det var noe feil og blir lagt til igjen snart, beta-signup har også startet på www.mortalonline.com/beta

Endret av Njardiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...