Gå til innhold

The Witcher - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også vurdert å lese The Last Wish og håper virkelig cdproject er villige til å gi ut en 2er, eller bare slippe ut mer DLC.

De har sakt at dem jobber på The Witcher 2 (eller rettere sakt de planlegger). Så det er bare å glede seg.

Jeg har enda ikke spilt igjennom The Wicher. Har for lite tid. :(

Mulig når den kommer på 360 at jeg kjøper den på ny. Er litt anderledes å slappe av i godstolen og spillet den en stoen foran PCen. Særlig når den er så story drevet som den er.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Har også vurdert å lese The Last Wish

Blood of Elves står sannsynligvis ved siden av The Last Wish i bokhandelen - snapp med deg begge når du først er i gang. The Last Wish er en novellesamling med bakgrunnsstoff om forskjellige karakterer og ymse annet. BoE er den første boken i en romanserie. Jeg venter fremdeles på at de skal sulle seg til å gi ut bok nummer to på engelsk.

Lenke til kommentar

snappet opp dette fra Steam:

Save 30% - Just Released - The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut

August 5, 2009, 2:50 pm - Valve - General Announcement

Experience the PC RPG of the Year (PC Gamer, GameSpy, IGN) as the developers intended in The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut, with mature content not previously available to North American gamers.

Steam customers who already own The Witcher: Enhanced Edition can upgrade their version for free by visiting the Upgrade DLC page.

Save 30% until August 12th.

http://store.steampowered.com/news/2713/

Pokker ta!

This item is currently unavailable in your region
Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Tror jeg må ha meg en ny gjennomspilling jeg også snart. Valgte å gå nøytral etter å ha hjulpet noen for så å finne ut senere at det kanskje ikke var så lurt... Da bestemte jeg meg for å holde meg utenfor i fremtiden.

Digger musikken og stemningen i dette spillet, og storyen er helt fantastisk. Definitivt ett av mine yndlingspill opp igjennom tidene.

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Lurer på om jeg har møtt på en bug. Er i chapter 1.

Har snakket med reverend og visstnok fått en fire signet ring som jeg skal bruke for å overbevise tre andre folk. Problemet er at jeg ikke finner ringen i inventoryen. Jeg har ikke solgt den. Trodde den automatisk havnet i quest items, så tenkte ikke noe mer på det før jeg skulle snakke med disse tre folkene.

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at jeg har fått den ja. Har lest litt rundt på nettet, og det ser ut som at det er flere som har hatt problemer med akkurat det samme. Ser ut til at hvis du får den når inventoryen er full, så havner den på bakken i stedet for. Og forlater du omårdet forsvinner den derfra også. Så det er nok det som har skjedd med meg. Men leste at det skal være en dame som selger samme ringen mot en white gull, så får se om jeg finner henne i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...