saladin waits for alice Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva mener dere om slutten i the Witcher? bruk spoilers selvsagt Skal skrive min teorie seinere Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Har også vurdert å lese The Last Wish og håper virkelig cdproject er villige til å gi ut en 2er, eller bare slippe ut mer DLC. De har sakt at dem jobber på The Witcher 2 (eller rettere sakt de planlegger). Så det er bare å glede seg. Jeg har enda ikke spilt igjennom The Wicher. Har for lite tid. Mulig når den kommer på 360 at jeg kjøper den på ny. Er litt anderledes å slappe av i godstolen og spillet den en stoen foran PCen. Særlig når den er så story drevet som den er. Endret 2. august 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har også vurdert å lese The Last Wish Blood of Elves står sannsynligvis ved siden av The Last Wish i bokhandelen - snapp med deg begge når du først er i gang. The Last Wish er en novellesamling med bakgrunnsstoff om forskjellige karakterer og ymse annet. BoE er den første boken i en romanserie. Jeg venter fremdeles på at de skal sulle seg til å gi ut bok nummer to på engelsk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) snappet opp dette fra Steam: Save 30% - Just Released - The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut August 5, 2009, 2:50 pm - Valve - General Announcement Experience the PC RPG of the Year (PC Gamer, GameSpy, IGN) as the developers intended in The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut, with mature content not previously available to North American gamers. Steam customers who already own The Witcher: Enhanced Edition can upgrade their version for free by visiting the Upgrade DLC page. Save 30% until August 12th. http://store.steampowered.com/news/2713/ Pokker ta! This item is currently unavailable in your region Endret 6. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dette er samme Enhanced Edition som EU-regionen har hatt hele tiden, ergo går vi ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nei da, det er så det, men kjekt å få det billig! Desuten er det mye lettere å for meg å ha spill på Steam enn fysiske kopier på pulten som allerede er litt for full hehe Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hva er så spes med Enhanced Edition Directors Cut av The Witcher? Eller er det bare et annen navn for Enhanced Edition? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er Enhanced Edition inkl. pupper for det amerikanske publikumet. Vi har dem alt. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som fortsatt spiller dette spillet? Har startet og er kommet ca midt i kapittel 2 nå. Så holdt spoilere unna Litt synd det er så lite diskusjon rundt et så godt spill som dette. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg gjennomførte tredje gjennomspilling relativt nylig (som Order fanboy denne gangen). Kanskje blir det en gang til før The Witcher 2, ettersom jeg har mistet savene til min "nøytrale" Geralt. Får se. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har spilt gjennom det 5 ganger allerede (3 ganger på standard versjonen og 2 på enhanced edition) og kommer til å ta en gjennomspilling til før The Witcher 2 kommer ut. The Witcher er jo tross alt mitt absolutte favorittspill, så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Tror jeg må ha meg en ny gjennomspilling jeg også snart. Valgte å gå nøytral etter å ha hjulpet noen for så å finne ut senere at det kanskje ikke var så lurt... Da bestemte jeg meg for å holde meg utenfor i fremtiden. Digger musikken og stemningen i dette spillet, og storyen er helt fantastisk. Definitivt ett av mine yndlingspill opp igjennom tidene. Endret 2. august 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Velvel. Da er klokken 5 og det tok en unhandled error og crash to desktop før jeg ga meg. Det sier vel sitt Min første gjennomspilling, og må si det er artig med et spill der jeg ikke helt henger med på storyen enda. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hm, skal vi bruke denne tråden til å diskutere The Witcher 2 også? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvorfor ikke? De fleste tråder som omhandler et spill som blir gitt ut som "nr2" blir snakket om i samme tråd. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Lurer på om jeg har møtt på en bug. Er i chapter 1. Har snakket med reverend og visstnok fått en fire signet ring som jeg skal bruke for å overbevise tre andre folk. Problemet er at jeg ikke finner ringen i inventoryen. Jeg har ikke solgt den. Trodde den automatisk havnet i quest items, så tenkte ikke noe mer på det før jeg skulle snakke med disse tre folkene. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sikker på at du har fått den, og han ikke bare sa at du skulle få den om du løste et oppdrag (sjekk journal hvis i tvil)? Har ikke sett den bug-en, men skal ikke utelukke en bug heller. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er rimelig sikker på at jeg har fått den ja. Har lest litt rundt på nettet, og det ser ut som at det er flere som har hatt problemer med akkurat det samme. Ser ut til at hvis du får den når inventoryen er full, så havner den på bakken i stedet for. Og forlater du omårdet forsvinner den derfra også. Så det er nok det som har skjedd med meg. Men leste at det skal være en dame som selger samme ringen mot en white gull, så får se om jeg finner henne i morgen. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ai, den er kjip. Visste det var en annen mulighet; har snublet over den selv engang. Men er ikke akkurat ideell. http://witcher.wikia.com/wiki/Eternal_Fire_signet_ring Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Etter litt leting fant jeg henne. Takk og lov. Og nå har jeg dobbelsjekket at ringen er i inventoryen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå