MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Take one: Take two: ($30) Birger Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette så pent ut, ja. Selv syns jeg den øverste hadde passet best, muligens med litt lysere farger (mindre "brun"). Den med litt småcustomisering hadde sett awsum ut EDIT: Muligens også udynamisk (noe den kanskje er?) ved et gitt antall piksler. Bakgrunnen så forøvrig veldig bra ut med resten. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De passer jo virkelig, Birger. Håper dette blir satt i tankene til administratorene. Hadde vært kjekt å ha som tillegsstiler i hvert fall. Birger med sitt 265ende gode innlegg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helt ærlig likte jeg ingen av dem. Har blitt helt bortskjemt med diskusjons blå design. Det er noe med det blå som passer godt til et forum. Det er rolig, nøytralt og lite forstyrrende. Ingen fan av skrikende farger. Men når det gjelder gamer, så er jo temafargen orange. Så går ut ifra at det blir noe i den duren? Syntes i grunn default stilen her er ganske fin, men hadde gjort seg med en gamer.no logo øverst. Men så vidt jeg vet er det vel ikke noe større problem å endre fargen på slike templates? I så fall kan en jo legge ut litt forskjellig, slik de hadde det på diskusjon. Den nederste minner litt om AVforum. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er som er likt, men det var hvert fall det første som slo meg. Creds for forslagene skal du uansett ha. Du må ikke slite ut tastaturet ditt helt nå Mindtooth Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jo flere gode forslag jo bedre og dette er jo definitivt gode forslag. Men jeg vil tro at Gamer har lyst til å lage sitt eget utseende på sitt eget forum. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes dette standard-temaet er langt bedre enn begge de to. Behagelige farger og fine ikoner. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, vet at de ikke var så særlige. Men var kun et forslag. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis man klarer å få til en oransje-farge som er ganske lik den i logoen kan det fungere. Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er mye mer avslappende og beroliggende den blåfargen som er nå. Følte jeg ble "stressa" med en gang jeg åpnet de oransje der <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker IP Board Pro fargene, men ikke hvor bredt det skinnet er. Uansett er det deilig med Classic Blue og jeg er fornøyd med at det ligner det på diskusjon.no. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker IP Board Pro fargene, men ikke hvor bredt det skinnet er.Uansett er det deilig med Classic Blue og jeg er fornøyd med at det ligner det på diskusjon.no. Nå får man jo Classic Blue i 960px også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, jeg vet. Derfor jeg liker den Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror at det vil være mye smartere å gå for sine egene design på forumet, det kan gjerne utarbeides en par ulike stiler. Slik at man har et standar som sikkert blir i en oransje stil, mens muligheten også ligger der for et mer nøytralt design. Men jeg synes ikke dettte er det som bør prioriteres først. Få orden på hovedsiden nå, vi kan vente litt vi. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Støtter å få noe som er helt unikt. Noe som sier spill og moro, men fortsatt er seriøst. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syns det er uutholdelig med nåværende tema. Dere bør få opp noe midlertidig ASAP, for standard IPB-tema er utrolig kjedelig. Fins en drøss av gratisthemes og profesjonelle som er spillrelaterte. Til "Mine innlegg" og ett tema som ikke gjør vondt i øynene er på plass, styrer jeg unna dette forumet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har brukt selv IP.Board Pro på diskusjon.no siden det ble innført. Men dette var kun ment som en midlertidig løsning. Slik at nye brukere ser at det er noe, og ikke bare et forum. Birger Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Elsker IP.Board Pro jeg... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg henger meg på. IPBoardPro er definitivt den beste skinnen! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Støtter å få noe som er helt unikt. Noe som sier spill og moro, men fortsatt er seriøst. Det høres slitsomt ut. Jeg henger meg på. IPBoardPro er definitivt den beste skinnen! Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg