Gå til innhold

Fant to midlertidig templates til forumet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig likte jeg ingen av dem. Har blitt helt bortskjemt med diskusjons blå design. Det er noe med det blå som passer godt til et forum. Det er rolig, nøytralt og lite forstyrrende. Ingen fan av skrikende farger. Men når det gjelder gamer, så er jo temafargen orange. Så går ut ifra at det blir noe i den duren?

 

Syntes i grunn default stilen her er ganske fin, men hadde gjort seg med en gamer.no logo øverst. Men så vidt jeg vet er det vel ikke noe større problem å endre fargen på slike templates? I så fall kan en jo legge ut litt forskjellig, slik de hadde det på diskusjon.

 

Den nederste minner litt om AVforum. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er som er likt, men det var hvert fall det første som slo meg.

 

Creds for forslagene skal du uansett ha. Du må ikke slite ut tastaturet ditt helt nå Mindtooth :)

Lenke til kommentar

Jeg tror at det vil være mye smartere å gå for sine egene design på forumet, det kan gjerne utarbeides en par ulike stiler. Slik at man har et standar som sikkert blir i en oransje stil, mens muligheten også ligger der for et mer nøytralt design.

 

Men jeg synes ikke dettte er det som bør prioriteres først. Få orden på hovedsiden nå, vi kan vente litt vi. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...