DurinVIII Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Total War-kategori! Nå! Gratulerer TSP, klokt valg. Lenke til kommentar
Bilael_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 det blir nok bra. grattis Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer var hell ikke noe stort sjokk for noen her på forumet Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei det var egentlig ikke det. Var litt forventet. ^_^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så bra! Gratulerer, TSP! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser TSP som et naturlig valg til en slik jobb. Good on you, gamer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bombe... Gratulerer TSP, men det var vel ikke helt uventet Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette blir bra. Gratulerer! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir nok en Total War kategori nå som TSP er i ledelse her og med et nytt spill snart ute. Hehe, gratulerer TSP! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er nok en viss fare for det ja ^^ Synes det er bra at disse omfattende spillene får egne kategorier, da det er mye mer å snakke om rundt de enn f.eks Gears of War. Selv om man har en tråd på 100 sider ang Gears of War så kan man ha masse mindre tråder om Total War, som alle dekker forsksjellige emner. Det er jo da ikke tvil om hvilket spill som er mest omfattende. Det er måten man ser om spill kvalifiserer til en egen kategori, og det gjør jo da Total War imo Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir nok en Total War kategori nå som TSP er i ledelse her og med et nytt spill snart ute. Hehe, gratulerer TSP! Tenkte det samme Grattis uansett TSP! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 TSP var (og kommer fortsatt til å være?) en av de store pådriverne for gode forandring på diskusjon.no, så med ham bak roret går det her nok ganske bra. Gratulerer! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Veldig mange som skriver "gratulerer" her. Det forstår jeg ikke helt... Hadde ikke et "takk" vært mer på sin plass? Takk for at du gjør forumet bedre! Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Im uber! Har allerede fikset supersecret internkategori. Dere hørte ingenting om dette brukere, det gjorde derimot moderatorene og administratorene satser jeg på. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=330 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan? o_O Glem det, du får jo ikke lest det som står der likevel ^_^ Lurer fortsatt på hvem du fikk lenken av dog ( ), eller om du bare tippet deg frem til du fant noe hemmelig Ah, ser dette er emne 331.. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Har ikke gjettet meg frem til topicID eller fått linken av noen. Sikker på at jeg ikke har lest det? Eller de interne diskusjonen om "+1"-type innlegg? Edit: Har forklart TSP hvordan jeg fant ut av det nå. Endret 9. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ser man det, ser man det... Tenkte vel at du ble moderator igjen ja ;-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og ikke bare moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg