TST Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TSP er promotert til administrator, og vil bidra til å få vårt nye forum til å se bra ut, og oppføre seg slik det skal. Han har tidligere hjulpet til i utviklingen av Diskusjon.no, så valget var naturlig, og vi takker for at han vil hjelpe oss! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enda en gang, gratulerer TSP. Er nok den med best IP.Board ressurser. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke verst. En h4x0r der altså. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Im uber! Har allerede fikset supersecret internkategori. Dere hørte ingenting om dette brukere, det gjorde derimot moderatorene og administratorene satser jeg på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer TSP. Du er nok velegnet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel fortjent etter alt arbeidet på diskusjon.no Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fader TSP Du som er i admingruppen. Hellige din bruker. Komme ditt tastatur.. Skje din vilje som i forumet, så også på brukerne. Gi oss i dag vår daglige ban. Forlate oss våre feil. som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for databasen er din, makten og brukerne i all evighet. Post. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer! Hva er første post på agendaen? Bør vi venstrevridde frykte handen fra øst? Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg nevnte det vel til noen alt i går, ikke noe hadde passet bedre enn å gi TSP muligheten til å forme og utvikle et forum fra bunnen av, så dette er som hånda i hansken. Lykke til! Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fader TSPDu som er i admingruppen. Hellige din bruker. Komme ditt tastatur.. Skje din vilje som i forumet, så også på brukerne. Gi oss i dag vår daglige ban. Forlate oss våre feil. som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for databasen er din, makten og brukerne i all evighet. Post. Nice Gratulerer TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for strålende dikt, det skal jeg lese når jeg føler meg nedfor! Gratulerer! Hva er første post på agendaen? Bør vi venstrevridde frykte handen fra øst? Jeg har allerede fikset skjul-funksjon og en bug med html-taggen til moderatorer som ikke var lukket (som gjorde at det var mer grønnfarge rundt dem enn det skulle). Jeg er flink Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for strålende dikt, det skal jeg lese når jeg føler meg nedfor! Jeg har allerede fikset skjul-funksjon og en bug med html-taggen til moderatorer som ikke var lukket (som gjorde at det var mer grønnfarge rundt dem enn det skulle). Jeg er flink Ja jeg klaget på den funksjonen tidligere. Takker - var litt merkelig med så mye grønn tekst, og det gjorde meg bare helt forvirret. Jo værsågod. Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, TSP! Er det kansje muligheter for at vi får et gjensyn med Total War sub-forumet etterhvert også, nå? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, TSP! Er det kansje muligheter for at vi får et gjensyn med Total War sub-forumet etterhvert også, nå? Hehe, kanskje Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, blir sikkert en flink moderator, iallefall etter hva jeg har sett av deg foreløpig. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TST har sendt oss sin eneste sønn TSP for å rette opp i saker. Erm, TSP, du er klar over hva som skjer når jobben er gjort? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TST har sendt oss sin eneste sønn TSP for å rette opp i saker. Erm, TSP, du er klar over hva som skjer når jobben er gjort? Tilbake til saltgruvene Neida, TSP gjør en strålende jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg