Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uncharted 2 blir damn bra

Nå begynner å Sony å bygge seg et spillbiblotek som matcher andre maskiner lett. Men for min del så har Sony helt klart mest eksklusive!!!

 

Og dette er bare begynnelsen!!

 

Holder på med å fullføre Uncharted for syvende gang på Crushing og det er mer en det noen gang jeg har fullført et spill uansett sjanger og hvilke plattform jeg har spilt spill på...

Lenke til kommentar
Kanskje på tide med ny vote:

 

Er det verd å kjøpe inFamous bare på grunn av Uncharted2-MP-betanøkkel?

Ja, uten tvil

Nei, har bedre ting å bruke pengene på

Kjøper det for spillets skyld, betanøkkelen er bare bonus

Kjøper det for spillets skyld, betanøkkelen skal jeg selge

 

Siden det kun gjelder USA så er det vel lite vits å ha den pollen her. Naughty Dog har sagt at de jobber med å ordne beta her i europa også, men de har ikke sagt noe om hvordan man får blitt med.

Lenke til kommentar
Jeg håper trofè-systemet blir det samme som i eneren.

Helt enig! Eneste spillet jeg har giddet å få Platinum i.

 

Siden de har lagt til MP så legger de sikkert flere trofèer som innebærer noen på multiplayer. Håper bare ikke det blir noen helt syke som krever noe enormt med for eksempel kills.

Lenke til kommentar
Uncharted 2 blir damn bra

Nå begynner å Sony å bygge seg et spillbiblotek som matcher andre maskiner lett. Men for min del så har Sony helt klart mest eksklusive!!!

 

Og dette er bare begynnelsen!!

 

Holder på med å fullføre Uncharted for syvende gang på Crushing og det er mer en det noen gang jeg har fullført et spill uansett sjanger og hvilke plattform jeg har spilt spill på...

 

Enig i at Sony begynner og bygge opp et solid spillbiblotek men tror nok det kommer litt forsent. Hvis dette hadde kommet tidligere hadde nok xbox/ps3 krigen vært ganske annerledes enn det den er nå...

 

men tilbake til topic, gleder meg faktisk mer og mer til Uncharted 2.. Bare litt redd jeg kommer til å "rushe" litt gjennom SP for å kunne hive meg over og komme i høyeste rank i MP :p

Lenke til kommentar

Multiplayer er vel og bra det, men vær så snill, ikke glem Singelplayer-delen! MP har tatt over for mye av dagens spill, SP blir bare en slags oppvarming til MP i mange spill. Veldig, veldig lenge siden jeg har følt at jeg har spilt gjennom en god SP, var vel kanskje Uncharted som var siste gangen, faktisk. Denne spilte jeg 4 ganger, og jeg elsker den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...