Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Jeg ble ferdig med det første spillet igår og det er litt blanda følelser. Spillet ser fantastisk ut og det blir "fortalt" på en måte som ikke blir kjedelig. Stemmene er også gjennomgående bra. Så presentasjonen av spillet generelt er vel noe av det beste jeg har vært borti.

 

Men det er endel ting som trekker ned. Kontrollsystemet var ikke alltid like bra. Ser ikke hvorfor de på død og liv bruke skulderknappene til sikte/skyte og den høyre triggerknappen som reload? Hvorfor ikke bare gjøre som ALLE andre fps/tps'ene og bruke triggerene til sikte/skyte? Og å bruke motionsensor på hvor langt man kaster granater var noe av det mest klønete greiene jeg har vært borti. Jeg skjønner at det er en morsom gimmick, men herreguuud så dårlig det fungerte. Hvorfor ikke la folk velge om de vil bruke det?

jeg syntes også det blir litt tullete med fiender som danser rundt for å unngå at de skyter på dem. De beveger seg jo som agentene i the matrix. Jeg har iallefall aldri sett soldater som spretter rundt som Fred Astaire for å unngå kuler. Jeg hater heller ikke quicktime events noe mindre etter å ha spilt spillet...

 

Alt i alt er det et greit spill som ser fantastisk ut, så jeg håper de har konsentrert seg mer på gameplay enn visuals i nr 2. Coop hadde heller ikke gjort noe. :)

 

Kan ikke si at jeg angrer på å ha kjøpt spillet og jeg kommer garantert til å kjøpe nr 2, men jeg håper innerlig at de har sett litt på gameplayet før de slipper det. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snip

 

Jeg kan ikke akkurat si meg helt enig med deg, Uncharted har ikke likt sikte og lade system som de fleste andre skytespill, men jeg hadde aldri noe problem å tilvende meg måten å spille på og på under ti minutter så føltes alt helt naturlig, og det å klatre, hoppe, løpe, snu har aldri følt mer naturlig.

 

Det jeg ble skuffet over var deler av historien, som kunne vært bedre. Men ser virkelig fram i mot Uncharted 2, vis dem klarer å sette inn Co-op og lengre og mer intense historie og kanskje en nye ting som forlenger spilletiden vil det her uten tvil bli mitt favoritt spill, helt til Kratos kommer...

Endret av Shicca
Det er ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det.
Lenke til kommentar

Ble ferdig med det første spillet i går, utrolig bra spill!

 

..Meen, syns disse zombiene på slutten ødela det litt. Desverre..Men starten er uansett noe av det beste jeg har spilt på lenge!

 

 

Har oppføgeren fått en dato eller?

Endret av LittleBig-Me
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er sikker på at 2'ern blir et fanastisk spill. Og håper egentlig at de holder på det meste av gameplayet som var i 1'eren. Det eneste jeg etterlyser er litt tenkeoppgaver, der du ikke må bare skyte deg.

 

Og jeg liker også stealth delen, som det er sagt at skal være i dette spillet. Jeg ser ikke på Nathan Drake som en soldat, og synes derfor det ble altfor mye skyting i første spillet.

 

Gi meg noen flere gåter, mer tenking, og enda lenger historie, så blir 2'eren perfekt for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...