Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Ble gira på å spille online igjen etter å ha lest her. Men et problem oppstår. Når jeg kommer til "finner-spillere"-skjermen stopper det opp. Spillet har ikke lengre lyst til å finne motspillere og jeg får ikke spilt online. Internettforbindelsen er helt fin. Og jeg har lastet ned begge kart-dlc. noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble gira på å spille online igjen etter å ha lest her. Men et problem oppstår. Når jeg kommer til "finner-spillere"-skjermen stopper det opp. Spillet har ikke lengre lyst til å finne motspillere og jeg får ikke spilt online. Internettforbindelsen er helt fin. Og jeg har lastet ned begge kart-dlc. noen tips?

Samme skjedde her, må bare lukke og søke på nytt igjen. Plutselig på sekundet dukker masse spillere opp.

Dro det fram for første gang på månedsvis igår. Glemt kor sykt bra det er egentlig ......

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kapittel 16 atm!

For all del folkens, dette er ett knakende godt spill! Men det var noe med settingen i det første som gjorde det litt artigere! Synd at skytemekanikken fortsett virker litt halvgjort i dette spillet :/ våpen og lyder er litt off føler eg, men det funker ihvertfall! Grafikken er jo selvfølgelig ett kapittel for seg sjøl og musikken setter godt stemnig til resten.

Kor mange kapitteler er det i spillet totalt btw?

Lenke til kommentar

Jeg synes et av høydepunktene med dette spille var når jeg møtte på Elena igjen, fra det forrige spillet. Og den følelsen fikk jeg selvfølgelig ikke i 1ern siden det var der jeg først møtte henne. Også er det vel mer humor i 2ern også? For å ikke snakke om hvordan historien blir fortalt på, og tvistene underveis. Ikke glem voice actingen for det er virkelig Hollywood klasse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...