Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Likte alt med spillet foruten to ting, skytingen som gikk fra middelmådig til regelrett dårlig når

panser padder med hagle og minigun samt....brøleaper med armbrøst? begynne å fylle skjermen

Elsket dog alt det andre, karakterene var gode, historien solid, puzzles bra og rett og slett atmosfæren flere steder var magisk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Har spilt gjennom dette på easy og normal. Driver nå å prøver å komme meg igjennom på dødsvanskelig. Har ligget gjemt unna en stund nå, men trur

jeg tar det fram igjen en gang. Dog må jeg si at online delen er meget god, muligens bedre enn hva jeg hadde forventet på forhånd.

Lenke til kommentar

Ja den er bedre en det jeg trodde før jeg fikk teste det selv, var med i betaen og ble veldig imponert :) , faktisk en av de beste opplevelsene jeg har hatt online med lite glitching, null lagg, super grafikk online. Bedre kan det ikke bli :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Har spilt gjennom dette på easy og normal. Driver nå å prøver å komme meg igjennom på dødsvanskelig. Har ligget gjemt unna en stund nå, men trur

jeg tar det fram igjen en gang. Dog må jeg si at online delen er meget god, muligens bedre enn hva jeg hadde forventet på forhånd.

Hvordan får du til å spille igjenom på crushing/dødsvankelig uten å ha spilt igjenom hard? ;)

Lenke til kommentar

Uhm, et spørsmål. Når jeg skyter med en AK47 og treffer minst ti ganger på brystet på en fyr som løper mot meg i full fart, burde han ikke... eh.. dø? :huh:

Tja, det er faktisk ett skritt i rett retning. I uncharted 2 er det i det minste soldater med skuddsikker vest, i 1'eren er det negre med slitne t-shorter som tar 10 AK skudd i brystet før du ser ut til å registrere det.

Lenke til kommentar

Ja den er bedre en det jeg trodde før jeg fikk teste det selv, var med i betaen og ble veldig imponert :) , faktisk en av de beste opplevelsene jeg har hatt online med lite glitching, null lagg, super grafikk online. Bedre kan det ikke bli :)

Ikke for å være pirkete, men det er teknisk sett umulig i et online multiplayer spill :whistle:

Ja!

1 års anniversary for Uncharted 2 :), det beste spillet på markedet sålangt i denne generasjonen. Fortjener det lett, ingen andre spill har klart å fange meg som UC2 gjør enda :)

Og dette er jo selvfølgelig din mening, har flere ganger fått tilbud om å låne PS3 og hvis jeg gjør det blir definetivt dette det første spillet jeg spiller gjennom :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...