Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Vel det første jeg tenkte på da jeg spilte meg gjennom eneren var at folk i t-skjorter tålte 3 skudd i brystregionen og vel så det, og var fortsatt i stand til å skyte like bra tilbake. (Er kanskje jeg som er en elendig skytter:p)

Folk tar gjerne tre pistolskudd i brystregionen her og, å det føles ut som flere hvis du bruker f.eks. AK. Men headshot sitter som de skal på vanlige dude's.

Endret av Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Uncharted2 har nå solgt over 3,5 millioner kopier noe som gjør denne perlen av ett spill til det mestselgende first party spillet til Sony.

Til å være såpass ny IP så begynner dette også og ligne noe også salgmessig suksess og ikke bare suksees på prisutdelingsfronten.

Det der er litt "in your face" da, du sa jo at spillet var en stor salgsmessig flopp osv... Jeg synes at spillet allerede er en suksess, både salgsmessig + kritikk-messig og "kvalitetsmessig" . Det er ingenting som tilsier at spillet ikke vil fortsette å selge fremover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Først når du kommer inn på menyen til partyet ditt og de forskjellige moduser, så må du trykke firkant og der finner du dine skins osv, en meny heter matchmaking der, den skal stå på default, viss du har kjøpt mappack skal den stå på DLC.. Tror dette skal fikse det

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...