Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Kjøpte eneren forrige uke, hovedsakelig basert på denne tråden, og kan ikke si noe annet enn at jeg er utrolig imponert over spillet. Er helt klart et av de beste spillene jeg har spilt til nå! Historien, karakterene og grafikken var bare helt fantastisk! Gleder meg veldig til toeren!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner eg gler meg meir enn det som egentlig er sunt, er altfor lenge å vente :mellow: . Prøvde å gjenskape den fantastiske historien og stemningen med å prøve meg på Tomb Raider Underworld, noko som var heilt og fullstendig mislykka sidan det var så ufattelig skuffande. Veit at at det er ein del som ikkje liker

zombieane

i uncharted, men det er i vertfall sånn passe god forklaring på i motsetning til underworld der ulogiske og uforklarte ting skjer nesten heile tida. Det øyeblikket du støter på

noe som mest minner om en blanding av madonna og ei flaggermus

var vel nok for å ødelegge det meste for meg.

Men ellers gleder eg meg veldig til uncharted2, men eg er litt skeptisk til at det ser ut som Naughty Dog har bytta ut Elena og Sully med ei ny kvinnelig partner. Blir litt skuffa om dei (elena og sully) ikkje har små roller i vertfall.

Lenke til kommentar

Med andre ord har jeg altså god til på å skaffe meg det første. Regner med at en Playstation 3 vil være i hus før sommeren, og jeg vil sikkert ha hendene fulle med Killzone 2 i en periode etter å ha skaffet en. Litt kjipt å måtte kjøpe ny konsoll for disse spillene, men det er ikke å nekte for at de kommende spillene til Playstation 3 ser unektelig gode ut.

Lenke til kommentar
Med andre ord har jeg altså god til på å skaffe meg det første. Regner med at en Playstation 3 vil være i hus før sommeren, og jeg vil sikkert ha hendene fulle med Killzone 2 i en periode etter å ha skaffet en. Litt kjipt å måtte kjøpe ny konsoll for disse spillene, men det er ikke å nekte for at de kommende spillene til Playstation 3 ser unektelig gode ut.

Det er jo en knippe gode spill som allerede burde ha overbevist deg da ^_^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...